// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۵

تماشا کنید:‌ بازی Scalebound سال آینده برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 عرضه می شود [E3 2016]

پلتینیوم گیمز در جریان کنفرانس مایکروسافت در E3 2016، رسما از انتشار بازی Scalebound برروی ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ در سال آینده خبر داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هیدکی کامیا، کارگردان بازی Scalebound  با حضور در کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، دموی جدید حالت Co-op این بازی اکشن نقش‌آفرینی را به نمایش گذاشت. در این ویدیو شاهد مبارزه چهار بازیکن با هیولایی غول‌ پیکر، سوار بر اژدها بودیم. مبارزان با وارد آوردن ضربات سهمگین و پرواز بر روی هیولا تمام تلاش خود را برای از بین بردن این غول حاضر در دریاچه انجام دادند. استفاده از اژدها و شخصیت داستان برای از بین بردن باس موجود در دمو در جای خود بسیار چشم‌نواز بود.

در اوایل سال جاری، پلتینیوم گیمز بعد از برنامه ریزی عرضه بازی در تعطیلات ۲۰۱۶ خبر از تاخیر بازی تا سال ۲۰۱۷ داده بود. در حالی که این بازی برای عرضه در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است؛ Scalebound نیز مانند بسیاری دیگر از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان به عنوان بخشی از برنامه جدید Xbox Play Anywhere  برروی هر دو پلتفرم ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌وشد.

شما می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی Scalebound، بازی اکشن نقش‌آفرینی استودیوی پلتینیوم گیمز را از پایین مشاهده کنید. این بازی در دنیای فانتزی و جهان پر از اژدها روایت می‌شود. بعد از رونمایی پلتینیوم گیمز از Scalebound در E3 2014، کنفرانس امسال مایکروسافت ویژگی‌های زیادی از گیم‌پلی این بازی را به نمایش گذاشته است.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

منبع: Polygon

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده