// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۸

تماشا کنید: اولین تریلر گیم پلی بازی Warhammer 40.000: Dawn of War 3 منتشر شد [E3 2016]

پس از معرفی جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی Warhammer 40.000، یعنی Warhammer 40.000: Dawn of War 3، اولین تریلر از گیم‌پلی این بازی در جریان نمایشگاه E3 2016، منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم با زومجی همراه شده و آن را تماشا کنید.

مدتی پیش بود که بازی Warhammer 40.000: Dawn of War 3 توسط استودیو رلیک اینترتینمنت معرفی شد و طرفداران مجموعه‌ی وارهمر را بسیار خوشحال کرد. اکنون و در جریان نمایشگاه محبوب E3 2016 اولین تریلر گیم‌پلی این بازی منتشر شده است. این تریلر توسط منابع رسمی این بازی منتشر نشده، اما یک وب‌سایت آلمانی آن را منتشر کرده که بخشی از پیش نمایش این بازی است. اگرچه این تریلر به زبان آلمانی است و آنچنان طولانی نیز نیست، اما می‌توان تا حدودی اطلاعات لازم از بازی را از آن کسب کرد. طبق گفته‌ی منابع در وب‌سایت ردیت، اینگونه از ترجمه‌ی این تریلر برمی‌آید که در این نسخه از بازی دیگر خبری از سیستم پوشش (Cover) نسخه‌های قبلی نیست. از مواردی دیگری که می‌توان از آن اطمینان داشت وجود ساختمان اصلی یا Base و عدم وجود استحکامات و دژهای دفاعی است. قابلیت‌های خاص هر یونیت همچنان جزو مزایای این بازی محسوب می‌شود و همچنین نبردهای بزرگ در این نسخه نیز وجود خواهند داشت. تریلر گیم‌پلی این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

  | 

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده