// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۵

دانلود کنفرانس مطبوعاتی سونی [E3 2016]

کنفرانس سونی در E3 2016 به معنی واقعی کلمه برترین، جذاب‌ترین، خواستنی‌ترین و دیوانه‌کننده‌ترین نمایش مطبوعاتی دیده شده در چند سال اخیر بود. زومجی در سریع‌ترین زمان ممکن، ویدیوی کامل این کنفرانس را برای دانلود آماده کرده است.

سونی در این E3 نمایشی فراموش ناشدنی را به ارمغان آورد. نمایشی که نه تنها برترین کنفرانس مطبوعاتی این رویداد در سال جاری است، بلکه می‌تواند در سال‌های اخیر نیز نامزد دریافت چنین صفتی باشد. کنفرانس در ثانیه به ثانیه‌ی خود، به آفرینش هیجانی مثال زدنی برای حاضران و بینندگان و طرفداران پرداخت و با عوامل گوناگون همگان را تا حد و اندازه‌ای غیرقابل انتظار مجذوب خود کرد. نمایش بازی مورد انتظار هیدئو کوجیمای افسانه‌ای، تریلر جذاب و بی‌نهایت دوست‌داشتنی Horizon Zero Dawn و معرفی Resident Evil 7 با آن حال و هوا، تنها گوشه‌ای از شگفتی‌های بی‌پایان این نمایش به یاد ماندنی بود. این‌ها را به علاوه‌ی آن نمایش‌های خواستنی از محتواهای انحصاری برای پلی‌استیشن وی‌آر و آن شروع طوفانی کنفرانس با نسخه‌ی بعدی سری «خدای جنگ» و چندین و چند نمایش فوق‌العاده‌ی دیگر کنید تا بفهمید چرا می‌گویم کنفرانس سونی در E3 2016، در حد و اندازه‌ای غیر قابل انکار خارق‌العاده بود. اصلا بگذارید حرف آخر را همین‌جا بگویم: سونی امسال گل کاشت و به شدتی این کار را کرد که تا مدت‌ها تاثیراتش را بر دنیای بازی‌های رایانه‌ای خواهیم دید.

زومجی این کنفرانس مطبوعاتی جذاب و سرتاسر شگفتی را به صورت کامل در سه کیفیت متفاوت برای شما آماده کرده است تا بتوانید به سادگی هر چه تمام‌تر، از مشاهده‌ی آن به صورت کامل لذت ببرید. با مشاهده‌ی این ویدیو، دیگر نیازی به دیدن تک‌تک تریلرها به صورت جداگانه نخواهید داشت و می‌توانید اطمینان داشته باشید که از تمام اطلاعات مربوط به نمایش‌های حاضر در این کنفرانس مطبوعاتی مطلع شده‌اید. پس بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم:

maxresdefault (1)_Fotor_Collage

 دانلود کنفرانس با رزولوشن 480p | دانلود کنفرانس با رزولوشن HD

دانلود کنفرانس با رزولوشن Full HD

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده