نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۸

Tekken 7 برای پی سی و ایکس باکس وان تأیید شد؛ عرضه در سال میلادی آتی [E3 2016]

در کنفرانس E3 2016 مایکروسافت تأیید شد که بازی مبارزه‌ای Tekken 7 در اوایل سال ۲۰۱۷ برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. همچنین بازی برای پی‌سی هم عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت تأیید کرد که بازی Tekken 7 برای کنسول نسل هشت‌اش منتشر می‌شود. با این حساب، آن دسته از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای که ایکس‌باکس وان دارند و از بازی کردن استریت فایتر 5 بر روی کنسول‌شان محروم‌اند، در عوض می‌توانند نسخه‌ی جدید تکن را تجربه کنند.

بازی تکن 7 در سال گذشته میلادی برای دستگاه‌های آرکید عرضه شده بود. نسخه‌ی کنسولی این بازی که بخش داستانی هم خواهد داشت، قرار است در اوایل سال آینده‌ی میلادی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. همچنین نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی هم تایید شده که انتشار آن از طریق فروشگاه استیم انجام خواهد شد.

خبر دیگر آنکه اعضای ایکس‌باکس لایو گلد می‌توانند در مدت برگزاری نمایشگاه E3، بازی Tekken Tag Tournament 2 را به‌رایگان دانلود و تجربه کنند.

منبع: IGN

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده