// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۷

جف کایلی: E3 2016 بهترین نمایش بازی‌ها در تاریخ این نمایشگاه را دارد

زمان اندکی به برگزاری نمایشگاه E3 2016 مانده و اکثر گیمر‌ها بی‌صبرانه منتظر کنفرانس‌ها و بازی‌های جدیدی که در آن معرفی می‌شوند هستند. حال جف کایلی گفته است که E3 امسال بهترین لاین آپ و نمایش بازی‌ها در تاریخ این نمایشگاه را دارد و به مراتب از سال گذشته بهتر است.

بسیاری از گیمر‌ها بر این باور هستند که در E3 2015 اکثر بازی‌های بسیار بزرگ  و پرخرج معرفی شدند ولی جف کایلی بر این باور است که E3 2016 در این زمینه به مراتب بهتر از نمایشگاه سال گذشته است.

جف کایلی در خصوص این موضوع در توییتر گفته است:

بسیار مشتاق هستم تا بازی‌هایی که توسط بسیاری از دوستان بنده و سازندگان مطرح ساخته شده‌اند را در دوشنبه هفته آینده مشاهده کنم، بازی‌هایی که تاکنون معرفی نشده‌اند و باعث شگفتی بسیاری خواهند شد. دوشنبه هفته آینده یک روز بسیار بزرگ برای صنعت ما است. منتظر کنفرانس‌هایی که اجرا می‌شوند باشید، چرا که به نظر من ما بهترین لاین آپ بازی‌ها در تاریخ نمایشگاه  را داریم. در طول ۱۲ ساعت شاهد معرفی پشت سر هم  بازی‌های بسیار خوب  و خبرهای متداول هستیم که همه از آن‌ها لذت خواهند برد.

او در ادامه توییت‌های خود اشاره کرد که مدیران E3 نهایت تلاش را داشته‌اند که در طول نمایشگاه امسال به حد کافی شاهد بازی‌ها و نام‌های بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی باشیم.

بدون شک در طول نمایشگاه E3 2016 به حد کافی سورپرایز خواهیم شد و بازی‌های بزرگی معرفی خواهند شد. زومجی هم تمامی اتفاقات رخ داده در این نمایشگاه را پوشش خواهد داد.

منبع: Attack Of The Fanboy

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده