// جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

بروزرسانی دامنه Prey 2، شایعه حضور بازی در E3 2016 را قوت بخشید

با بروزرسانی دامنه (Domain) دو بازی Prey 2 و Prey 3 اکنون  احتمال رونمایی بتسدا از این بازی در جریان رویداد E3 سال جاری بسیار بیشتر شده است. بتسدا در گذشته Prey 2 را رسما لغو کرده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با بروزرسانی دامنه بازی Prey 2، اکنون با مراجعه به دو لینک «Prey2.com» و «Prey3.com» شاهد تغییر مسیر به صفحه‌ی فیسبوک بازی Prey 2 هستیم؛ هرچند در حال حاضر از مشاهده صفحه‌ی مربوطه جلوگیری می‌شود. این موضوع احتمالات پیرامون فعال شدن صفحه‌ی مربوطه برای عموم در هنگام رونمایی از بازی Prey 2 را قوت می‌بخشد. هفته گذشته نیز نویسنده وب‌سایت کوتاکو از احتمال رونمایی Prey 2 در رویداد E3 خبر داده بود.

با این حال، بتسدا، ناشر بازی، هیچگونه نشانه‌ای از بازگشت مجموعه از زمان لغو رسمی آن بروز نداده است. Prey 2 رسما در سال ۲۰۱۱ با حضور استودیوی هیومن هد در رأس تیم توسعه‌دهنده رونمایی شد. هرچند پروژه با بروز مشکلات متعدد و بلاتکلیفی‌هایی برای یک مدت طولاتی متوقف شده بود.

در اوت ۲۰۱۳ شایعاتی پیرامون واگذاری توسعه بازی به استودیوی آرکین منتشر شد که هیچگاه توسط بتسدا رسما تایید نشد. پروژه ساخت بازی در نهایت در سال ۲۰۱۴ با لغو رسمی توسعه Prey 2 متوقف شد.

پیت هاینس، مدیر بخش بازاریابی بتسدا، در توضیحاتی با اشاره به لغو بازی گفته بود:

به این بازی ایمان داشتیم، اما  هیچگاه احساس نکردیم که بازی به جایی که باید می‌رسد، ما هیچگونه مسیر موفقیت را در صورت ساخت بازی ندیدیم.

هاینس در ادامه افزوده بود که مجموعه Prey شاید برای همیشه متوقف نشده باشد.

ما هنوز باور داریم که می‌توانیم با این مجموعه کارهایی را انجام دهیم و فقط باید ببینیم که این کارها چه می‌تواند باشد.

بتسدا میزبان کنفرانسی در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۴ خرداد) در E3 خواهد بود. هرچند این کمپانی از نمایش‌های خود در برنامه سخنی به میان نیاورده با این حال در تصویر منتشر شده شاهد مجموعه‌های مختلف Fallout‌،Dishonored و Elder Scrolls هستیم.

استودیو آرکین، واقع در شهر لیون کشور فرانسه، در حال حاضر برروی توسعه بازی Dishonored 2 برای انتشار در تاریخ ۱۱ نوامبر کار می‌کند. در انتها شما را به تماشای آخرین تصاویر منتشر شده از Prey 2 دعوت می‌کنم:

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده