نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تاریخ و ساعت کنفرانس E3 کمپانی یوبی سافت مشخص شد

کمپانی یوبی‌سافت، تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016 را اعلام کرد. بر طبق اعلام این کمپانی، کنفرانس Ubisoft در تاریخ ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) برگزار خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کم کم در حال نزدیک شدن به نمایشگاه سالانه و بزرگ E3 هستیم و کمپانی‌های بزرگ، به ترتیب تاریخ و زمان برگزاری کنفرانس‌های خود را در این رویداد اعلام می‌کنند. پس از اینکه کمپانی بستدا با فرستادن دعوتنامه‌هایی زمان برگزاری کنفرانس خود را اعلام کرد، کمپانی الکترونیک آرتز که امسال تصمیم گرفته رویداد مستقل خود به نام EA Play را برگزار کند و در نمایشگاه E3 حضور به هم نرساند، دیروز جزئیات مراسم خود را اعلام کرد. امروز هم کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت، با انتشار توییتی در حساب رسمی توییتر خود، اعلام کرد که آنها کنفرانس خود را در تاریخ ۲۴ خرداد و در ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی برگزار خواهند کرد. برنامه یوبی‌سافت از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز خواهد شد. بر این اساس در تاریخ ۲۵ خرداد ساعت ۱۲ بامداد به وقت تهران، برنامه یوبی‌سافت آغاز خواهد شد و کنفرانس آنها، ساعت ۱۲:۳۰ بامداد بیست و پنجم خرداد به وقت ما رسما شروع خواهد شد.

یوبی‌سافت هیچ‌گونه اطالاعات بیشتری از جزئیات این مراسم ارائه نکرد، اما پیش از این آنها اعلام کرده بودند که تا پیش از پایان ماه آوریل ۲۰۱۷ (اوایل سال ۱۳۹۶) قصد دارند تعدادی بازی منتشر کنند که از میان آنها می‌توان به Watch Dogs 2، For Honor، South Park: The Fractured But Whole و Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands اشاره کرد. پیش‌تر نیز این کمپانی گفته بود که قصد دارد یک بازی تراز اول (AAA) با محتوای بسیار قوی منتشر کند.

از بازی‌هایی که می‌توان انتظار داشت که در کنفرانس امسال یوبی‌سافت حضور نداشته باشند، می‌توان به بازی جدید Assassin's Creed اشاره کرد زیرا قبلا این ناشر فرانسوی اعلام کرده بود که بر خلاف سنت سال‌های پیش، امسال قصد ندارد بازی دیگری از این مجموعه تولید کند. آنها با انتشار بیانیه‌ای چنین گفته بودند:

امسال، ما قصد داریم که مجموعه فرقه اساسین را بازنگری کنیم و به همین دلیل سال ۲۰۱۶ قصد نداریم یک بازی جدید از این مجموعه منتشر کنیم.

نسبت به سال‌های قبل، یوبی‌سافت امسال کنفرانس خود را کمی زودتر برگزار می‌کند زیرا همانطور که در بالا اشاره کردیم، الکترونیک آرتز قصد حضور در مراسم امسال E3 را ندارد و به همین دلیل جای خالی کنفرانس این کمپانی، به یوبی‌سافت اختصاص داده شده است.

نظر شما درباره کنفرانس یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2016 چیست؟

منبع:‌ GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده