نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

فیل اسپنسر از برنامه های ایکس باکس در E3 2016 ابراز خوشحالی کرد

در حالی که کمتر از سه ماه دیگر به برگزاری بزرگترین رویداد بازی های ویدئویی باقی مانده است، شرکت های مختلف مشغول برنامه ریزی برای حضوری پر رنگ هستند. فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، از برنامه هایی که تیمش برای E3 تدارک دیده اند ابراز خوشحالی کرده است.

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیک (Electronic Entertainment Expo) یا همان E3 بزرگترین رویداد صنعت بازی های ویدئویی است که سالانه توسط انجمن سرگرمی های نرم افزاری (Entertainment Software Association) برگزار می شود. مایکروسافت هم یکی از شرکت هایی است که هرساله در این نمایشگاه حضور دارد و امسال هم قرار است با تمام قوا در بخش‌های ایکس باکس و ویندوز 10 در E3 2016 شرکت کند. هنوز اطلاعات زیادی از برنامه های این شرکت آمریکایی در دست نیست اما گویا رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، از برنامه های این شرکت در نمایشگاه پیش رو بسیار خوشحال است.

اپنسر در صفحه ی توییترش نوشته است:

جلسه ی بررسی E3 امروز فوق العاده بود. تیم‌ها کارشان عالی بود و از برنامه هایشان صحبت کردند. واقعا به من انگیزه می دهند #TEAMXBOX

فیل اسپنسر (@XboxP3)

از جمله پیش بینی هایی که می توان انجام داد این است که بازی های Gears of War 4، Halo Wars 2، ReCore و بازی های جدید دیگر، قطعا جزء برنامه مایکروسافت در نمایشگاه امسال خواهد بود.

از جمله تفاوت های نمایشگاه امسال با سال های پیش این است که در E3 2016 این شرکت دیگر نسخه ی جدید Call of Duty را معرفی نخواهد کرد. اکنون شریک تجاری اکتیویژن شرکت سونی است و پلی استیشن طرف حساب اصلی Call of Duty محسوب می شود. گرچه اکتیویژن در نمایشگاه امسال حضور نخواهد داشت، اما قطعا غرفه ی سونی محل تجربه ی جدیدترین نسخه ی شوتر محبوب Call of Duty خواهد بود. این شرکت ژاپنی همچنین نسخه ی جدید این بازی را در کنفرانس خبری خودش معرفی خواهد کرد. با این اوصاف جای تعجب ندارد که رئیس سونی اروپا در مصاحبه‌ای گفته است که طرفداران از نمایش سونی در E3 2016 لذت خواهند برد.

حالا که صحبت Call of Duty شد این را هم اضافه کنیم که شایعات حکایت از آن دارند که نسخه ی جدید Ghosts 2 خواهد بود. البته شاید هم خیلی ها مثل من منتظر باشند که این شایعه غلط از آب دربیاید و شاهد Modern Warfare 4 باشیم.

شما می‌توانید لیست کامل تمام کمپانی‌هایی را که در نمایشگاه E3 2016 شرکت خواهند کرد را ملاحظه کنید.

نمایشگاه E3 2016 در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ ژوئن  (۲۵ تا ۲۷ خرداد ۱۳۹۵) در مرکز همایش‌های شهر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد. انتظارات شما از نمایشگاه E3 امسال چیست؟ شما منتظر چه چیزی هستید؟ نظرات خود را با زومجی درمیان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده