// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵

تصاویر جدیدی از Nioh 2 منتشر شد [گیمزکام 2019]

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹، تصاویر جدیدی از Nioh 2 منتشر شد و مشخص شد که این اثر در Tokyo Game Show 2019 قابل بازی خواهد بود.

بازی Nioh 2 برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و مدتی پیش هم دمو نسخه آلفا بازی به‌صورت خصوصی در دسترس تعدادی از کاربران قرار گرفت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه گیمزکام 2019، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) و استودیو تیم نینجا (Team Ninja)، به‌ترتیب ناشر و سازنده Nioh 2، اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کردند.

درواقع شاهد انتشار تصاویر جدیدی از بازی Nioh 2 هستیم. یکی از تصاویر کاراکتر اصلی را در ظاهر انسان و یوکای (شیطان) خود نشان می‌دهد. بازیکنان در بازی نسخه دوم قابلیت این را دارند که خود را به یوکای‌ تبدیل و قدرت آسیب‌رسانی بیشتری را کسب کنند. در ادامه مشخص شده است که Nioh 2 در جریان نمایشگاه Tokyo Game Show 2019، قابل بازی خواهد بود. ازاین‌رو می‌توان مشاهده کرد که بازی از زمان نسخه آلفا خود تا به امروز چه میزان پیشرفت کرده است.

در انتها اعلام شده است که بیش از ۵۰ هزار نفر نسخه آلفا Nioh 2 را تجربه کرده‌اند که از این تعداد تقریبا ۱۸ هزار نفر فرم نظرسنجی برای مشاهده بازخورد نسخه آلفا را پر کرده‌اند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Nioh 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Nioh 2 در تاریخ نامشخصی به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۹ هم از تاریخ ۲۱ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر)‌ آغاز می‌شود.

Nioh 2


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده