// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

MSI سیستمی برای بازی های اتومبیل رانی واقعیت مجازی معرفی کرد

MSI در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از سیستمی مخصوص بازی‌های اتومبیل رانی واقعیت مجازی رونمایی کرد.

طی سال‌های گذشته شاهد نوآوری‌های بی‌شمار کمپانی MSI بوده‌ایم؛ اما انتظار رونمایی از چنین محصولی را در غرفه‌ی این کمپانی در رویداد کامپیوتکس 2017 نداشتیم: جدیدترین محصول MSI، سیستمی مخصوص بازی‌های ماشین سواری است.

این سیستم در دو مدل معرفی شد؛ یکی برای بازی‌های اتومبیل‌رانی و دیگری سیستمی مخصوص بازی ترن هوایی. واضح است که این محصول برای استفاده با هدست‌های واقعیت مجازی طراحی شده است و باعث می‌شود تا آن حس واقع‌گرایانه، بهتر برای شما شبیه‌سازی شود. از حیث اندازه، این سیستم کوچک‌تر از نمونه‌های مشابه موجود در بازار است.

MSI VR Racing Rig

اگرچه MSI با این محصول، بازار مصرف‌کنندگان خانگی را هدف نگرفته است؛ اما به احتمال زیاد فروش آن از خرده‌فروشی‌ها آغاز خواهد شد. نصب و استفاده از این نوع سیستم‌ها در فروشگاه و نمایشگاه‌های مختلف، استراتژی بازاریابی قدرتمندی محسوب می‌شود؛ اما اگر از این سیستم استقبال شود، ممکن است به زودی شاهد عرضه‌ی آن به بازار خانگی هم باشیم.

هنوز قیمتی برای این محصول اعلام نشده است؛ اما می‌دانیم که این سیستم با یک فرمان و پدال ساخت کمپانی Fanatec عرضه خواهد شد. به راحتی می‌توان حدس زد که قیمت آن چند هزار دلار خواهد بود.

نظر شما درباره سیستم مخصوص بازی‌های اتومبیل‌رانی واقعیت مجازی MSI چیست؟


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده