نویسنده: تیم زومجی
// سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۷

بیانیه مطبوعاتی: معرفی محصولات جدید مخصوص بازی ایسوس

کمپانی ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016، از چند محصول گیمینگ جدید رونمایی کرد که شامل کارت گرافیک، هدست، مادربرد و داک کارت گرافیکی می‌شوند. برای آشنایی با این محصولات همراه زومجی باشید.

«این بیانیه مطبوعاتی توسط دفتر ایسوس در اختیار زومجی قرار گرفته است.»

در حاشیه‌های کامپیوتکس 2016، کنفرانس خبری Join The Republic ایسوس، با مضمون یک دهه خلاقیت و پیشگامی در دنیای گیمینگ برگزار شد. در این رویداد، هشت محصول گیمینگ ایسوس برای اولین بار رو نمایی شد. ROG Avalon ایده ای خاص برای دنیای گیمینگ فراتر از استانداردها و ابعاد معمول پیش‌بینی کرده است. اکران محصولاتی چون Rampage V Edition 10 به عنوان پرچمدار مادربوردهای گیمینگ، G31 و GX800 به عنوان قدرتمندترین کامپیوتر رومیزی و لپتاپ مخصوص بازی در این رویداد خبری معرفی شد. در ادامه، سریعترین نمایشگر مخصوص بازی با نرخ تازه‌سازی شگفت آور ۱۸۰ هرتز به نام PG248Q، هدست 7.1 کاناله مخصوص بازی Centurion و XG Station 2 و یک داک کارت گرافیک ابداعی اکسترنال نیز معرفی شدند.

سری محصولات Strix نیز به عنوان جدیدترین عضو جمهوری گیمرها، با ROG Strix GeForce® GTX 1080 نخستین کارت گرافیک سری ROG Strix، وارد کنفرانس خبری شد! جانی شی، رئیس ایسوس، در مورد دهه ROG اینگونه اظهار نظر کرد:

من به دستاوردهای یک دهه گذشته ROG بسیار افتخار می‌کنم، نتایج حاصل شده نشان می دهد که عملکرد افراطی ما در مقوله گیمینگ بی‌نقص بوده است. من تضمین می‌کنم که دستاوردهای دهه بعدی ROG، هیجان‌انگیزتر نیز خواهد بود. امروز روز جشن موفقیت ماست که ثابت می‌کند نوآوری و تسلط کامل بر حیطه بازی با قدرت ادامه دارد.

همچنین گرگوری براینت، نایب رئیس بخش قطعات تجاری و خانگی اینتل در زمینه همکاری، توضیحاتی دادند:

اینتل و ایسوس بیش از ۳۰ سال متوالی با هم همکاری خوبی در زمینه فعالیت های کامپیوتری دارند و در ده سال اخیر به قدرت شگفت انگیز دسکتاپ‌ها و لپتاپ‌های Republic Of Gamer افتخار می‌کنیم. دنیای گیمینگ در حال رشد است، اینتل با هیجان بالا به دنبال رساندن قدرت و کارایی بیشتر است تا برای ادامه دادن به خلاقیت برای تجربه ای شگفت انگیز از تجربه های جدید باشد.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات برخی از محصولات مخصوص بازی ایسوس:

ROG Avalon

ROG Avalon: نمونه اولیه‌ای از مادربرد/کیس هیبریدی برای تجربه‌ای خاص از DYI

در جشن ۱۰ سال پیشگامی غرورآفرین در طراحی مادربورد، ROG Avalon بسیار برای ایسوس با اهمیت است زیرا این نخستین گام برای دیدی از آینده DYI است. با تجدید نظر در مورد محدودیت‌های مادربوردهای سایز ATX، مادربورد و کیس با یک ماهیت پیوسته طراحی شده است و این مدل با طراحی و بهینه سازی درگاه‌ها کمک می‌کند تا شما آزادانه به قطعات دستگاه اضافه کنید. Avalon از SSD، منبع تغذیه، و برد مخصوص برای کارت گرافیک بهره می‌برد تا شما به سادگی و بدون نیاز به کابل کشی، سیستم خود را اسمبل کنید. در حال حاضر Avalon با مادربورد‌های برپایه پردازنده های Z170 عرضه می شود و یک بخش ورودی/خروجی ماژولار امکان تغییر در اتصالات پشت مادربورد را فراهم می کند.

مادربرد ROG Rampage V Edition 10

ROG Rampage V Edition: بالاترین کارایی در سطح مادربورد‌های گیمینگ

ROG Rampage V Edition پرچمدار آخرین سری از مادربوردهای مخصوص بازی ایسوس است و برای گیمرهایی طراحی شده که می‌خواهند همه محدودیت‌ها را از میان بردارند. برد این مدل برپایه چیپست Intel® X99 طراحی شده و با سوکت LGA 2011-v3، با آخرین سری از پردازنده‌های Intel® Core i7 سازگار است. ویژگی نورپردازی Aura این مادربورد می‌تواند به پنج حالت مختلف تنظیم شود و علاوه بر این، یک هدر مجزای RGB به شما امکان می‌دهد، دیگر ابزارهای نورپردازی را با ظاهر مادربورد یکپارچه‌سازی کنید. این مادربورد با چندین فناوری اختصاصی برای اورکلاکرهای حرفه‌ای عرضه می‌شود که شامل ماژول ولتاژ رگولاتور Extreme Engine Digi+ است تا به واسطه عملکرد عالی و دقیق آن، و فناوری T-topology ایسوس بهترین کارایی را برای حافظه های DDR4 به همراه داشته باشد. 5-Way Optimization نیز به کاربر امکان اورکلاکینگ پایدار تنها با یک کلیک را می‌دهد. همچنین برای بهترین متدهای خنک‌کنندگی Fan Xpert 4 در این مادربورد آماده به کار است.

Rampage V Edition 10 شامل فناوری‌های متعددی برای بهترین تجربه از بازی نیز هست. آمپلی فایر SupremeFX Hi-Fi، صدایی بی‌نقص و تاثیر‌گذار ایجاد می‌کند. دو کارت شبکه Intel Gigabit با فناوری GameFirst دردسرهای لگ و وقفه را در بازی برطرف می‌کند. SafeSlot نیز راهکاری جدید برای حفاظت هرچه بیشتر از اسلات‌های مادربرد‌های جدید ایسوس است که در این مدل نیز وجود دارد. همچنین برای اتصال بهتر و پرسرعت‌‌تر، به صورت آنبرد روی این مدل U.2, M.2, USB 3.1 و 3x3 Wi-Fi نیز تعبیه شده است.

هدست ROG Centurion

ROG Centurion: هدست گیمینگ 7.1 کاناله واقعی برای غوطه‌ور شدن در صدا

هدست 7.1 کاناله واقعی ROG Centurion با ۱۰ مگنت درایور‌های نئودینیومی تمام بازه‌های صوتی را به گوش می‌رساند. میکروفن دیجیتال با قابلیت حذف نویز، شفاف‌ترین صدا را برای برقراری ارتباط صوتی میسر می‌سازد. تمامی صداها در در Sonic Studio قابل دسترسی است و آمپلیفایر صوتی آن نیز در رده Hi-Fi است. این هدست دارای ۲ کاپ گوشی قابل تعویض است تا بالاترین راحتی را درهنگام استفاده داشته باشد. استیشن صوتی USB می‌تواند در هنگام بازی صدا را برای گیمر کالیبره و شخصی‌سازی کند.

داک کارت گرافیک ROG-XG-Station-2

ROG XG Station 2: با داک اکسترنال کارت گرافیک، لپ‌تاپ خود را به یک ماشین واقعیت مجازی تبدیل کنید!
ROG XG Station 2 یک داک اکسترنال کارت گرافیک است که قابلیت واقعیت مجازی را به لپ‌تاپ می‌دهد. منبع تغذیه ۶۸۰ واتی طراحی شده برای استفاده از آخرین کارت گرافیک‌های NVIDIA GeForce GTX و AMD Radeon™ آماده به کار است. ROG XG Station 2 به Thunderbolt™ 3 مجهز است و کانکتور انحصاری و اختصاصی آن تا ۱۵ درصد کارایی را افزایش می‌دهد. همچنین به‌سادگی قابل اتصال و استفاده است و نیاز به راه اندازی مجدد لپ‌تاپ هم ندارد. علاوه بر این، چهار پورت USB 3.0 و یک سوکت شبکه گیگابیتی اتصال و ارتباط را آسان‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌کند.

کارت گرافیک ROG Strix GTX 1080

ROG Strix GeForce GTX 1080: با 1936MHz فرکانس هسته برای کارت گرافیک گیمینگ

ROG Strix GeForce GTX 1080 یک کارت گرافیک گیمینگ اورکلاک شده با فرکانس 1936 مگاهرتز است که به فناوری اختصاصی DirectCUIII مجهز شده است. فن‌های ابداعی لبه‌دار با عملکرد 0dB، بیشترین جریان و فشار هوا را تولید کرده و عملکردی ۳۰ درصد بهتر و سه برابر کم صداتر نسبت به مدل مرجع دارد. کارت جدید ایسوس با فناوری FanConnect عرضه شده که دو هدر ۴ پین کنترل شده توسط GPU، به سیستم متصل می‌شود تا بهترین خنک‌کنندگی را برای کل سیستم به ویژه فن‌های نزدیک به کارت گرافیک به همراه داشته باشد.

ROG Strix GeForce GTX 1080 از خط تولید تمام خودکار با فناوری Auto-Extreme و قطعات با کیفیت Super Alloy Power تولید شده تا بالاترین کارایی و بیشترین دوام را داشته باشد. این کارت گرافیک از دو پورت HDMI سازگار با واقعیت مجازی تجربه‌ای عالی از بازی در واقعیت مجازی را برای کاربر به همراه دارد. علاوه بر این‌ها، این کارت برای زیبایی هرچه بیشتر سیستم به سیستم نورپردازی Aura RGB مجهز شده که کاربر می‌تواند میلیون‌ها رنگ را با شش افکت متفاوت انتخاب کند. نرم‌افزار محبوب GPU Tweak II به همراه XSplit Gamecaster برای اورکلاکینگ، بهینه‌سازی و پخش محتوای بازی با این سری از کارت گرافیک ها نیز عرضه می‌شود.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده