نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۱

کامپیوتکس 2016: ایسوس لپ تاپ مخصوص بازی GX 800 را معرفی کرد

کمپانی ایسوس در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶، لپ‌تاپ مخصوص بازی GX 800 را به عنوان نسخه ارتقا یافته لپ‌تاپ GX 700 مجهز به سیستم خنک‌کننده آبی خود معرفی کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

لپ‌ تاپ ایسوس GX 700 برای طرفداران سیستم‌های مخصوص بازی بسیار شناخته شده است؛ چرا که این لپ‌تاپ با داشتن خنک‌کننده مایع متصل به قسمت پشتی خود و عملکرد عالی در بازی‌ها، خیلی زود توانست خود را به عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی مطرح کند. حال ایسوس در جریان نمایشگاه Computex 2016 در کشور تایوان، نسخه جدید این لپ‌تاپ را با نام GX 800 معرفی و اعلام کرد که این سیستم بهترین لپ تاپ مخصوص بازی جهان است.

لپ تاپ مخصوص بازی GX 800 ایسوس

این لپ‌تاپ از دو کارت گرافیکی انویدیا بهره می‌برد که در حالت SLI به یکدیگر متصل شده‌اند. به‌علاوه در GX 800 از پردازنده‌های سری K کمپانی اینتل استفاده شده تا از این حیث هم شاهد عملکردی عالی باشیم. همچنین در این لپ‌تاپ هم مانند مدل پیشین، شاهد خنک‌کننده مایع عظیم هستیم که ایسوس برای اطمینان از عملکرد عالی آن و فراهم بودن بستر اورکلاک در این لپ‌تاپ، دو منبع تغذیه ۳۳۰ واتی هم در GX 800 قرار داده است.

کلاک پردازنده مرکزی این لپ‌تاپ ۴/۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آن هم ۱۴۲۸ مگاهرتز است و سرعت حافظه گرافیکی آن هم به ۳/۸ گیگاهرتز می‌رسد. به همین دلیل هم بدون شک GX 800 عملکردی فوق‌العاده در اجرای تمامی بازی‌های روز خواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی لپتاپ GX 800، بهره بردن از جدید‌ترین صفحه کلید مخصوص بازی کمپانی ایسوس است که ساختاری مکانیکی دارد و از نور پس‌زمینه قابل شخصی‌سازی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ همچنین بدون داک خنک‌کننده بسیار ظریف و سبک است؛ ولی زمانی بهترین عملکرد خود را ارائه می‌کند که خنک‌کننده را به آن متصل کنید.

تاور مخصوص بازی ایسوس

ایسوس همچنین در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۶، نسخه دهمین سالگرد کیس ایستاده (Tower) مخصوص بازی خود را هم معرفی کرد که به استناد این کمپانی، بهترین سیستم مخصوص بازی در جهان است. این سیستم G31 Edition 10 نام دارد و دارای یک کارت گرافیکی GX 1080 کمپانی انویدیا است که برای بازی کردن در رزولوشون 4K، می‌توان یک کارت دیگر هم به شیوه SLI به آن متصل کرد. همچنین در این سیستم شاهد تقویت‌کننده‌های صوتی اختصاصی ایسوس نیز هستیم که صدای به مراتب بهتر و طبیعی‌تری را هنگام اتصال هدفون یا اسپیکر به خروجی هدفون این کیس ایستاده فراهم می‌کنند.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منابع: ENGadget - Window Central


منبع زومجی