نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶

تلاش برای تغییر نتیجه جنگ در نخستین تریلر فیلم Ambush

شرکت صبان فیلمز اولین تریلر فیلم جنگی Ambush با نقش‌آفرینی جاناتان ریس میرز را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت صبان فیلمز نخستین تریلر فیلم جنگی Ambush (کمین) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر جاناتان ریس میرز، بازیگر سریال Vikings (وایکینگ‌ها) و آرون اکهارت، بازیگر فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) را درگیر نبرد در جنگ ویتنام نشان می‌دهد.

در خلاصه داستان فیلم Ambush به کارگردانی مارک برمن می‌خوانیم: «آرون اکهارت و جاناتان ریس میرز در این فیلم حماسی پرتنش، خشن و مهیج نقش‌آفرینی می‌کنند که وقایع آن در جریان جنگ ویتنام رخ می‌دهد. وقتی یک پایگاه کوچک مورد حمله غافل‌گیرکننده از کمیگاه دشمن قرار می‌گیرد، یک جوخه از ارتش ایالات متحده آمریکا باید نبرد را به زیر زمین بکشانند و در مأموریتی پرمخاطره به جدالی بپردازند که هرگز شبیه آن را ندیده بودند».

مارک برمن سکان هدایت فیلم Ambush را در دست داشت و جاناتان لوزانو و مایکل مک‌کلانگ را در نگارش فیلم‌نامه یاری کرد. جاناتان ریس میرز، کانر پائولو و آرون اکهارت ازجمله بازیگرهایی این فیلم جنگی به‌حساب می‌آیند. این فیلم در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) در سینماها و سرویس‌های استریم به نمایش در خواهد آمد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده