نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

نویسنده فیلمنامه فیلم Gears of War مشخص شد

اسکات فریزر با سابقه نوشتن فیلمنامه Collide به سراغ اقتباسی از این اثر مایکروسافت می‌رود.

این روزها با موج جدیدی از فیلم‌های سینمایی اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی طرف هستیم و به نظر می‌رسد استودیوهای بازی‌سازی و کمپانی‌های فیلم تمایل زیادی به پول درآوردن از این طریق پیدا کرده‌اند. یکی از این فیلم‌ها هم Gears of War است که صحبت‌ها در مورد ساخت آن به چند سال قبل برمی‌گردد و در سال ۲۰۱۶ بود که کمپانی‌های یونیورسال و مایکروسافت در مورد ساخت این اثر سینمایی به فکر همکاری افتادند.

هر چند سال گذشته صحبت از حضور شین سالرنو به عنوان فیلمنامه‌نویس این اثر مطرح شده بود، ولی اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون صحبت از فرد دیگری در این سمت شده است؛ اف. اسکات فریزر که او را با فیلم Collide محصول ۲۰۱۶ و همین‌طور Triple X: Return of Xander Cage، یکی از آثار اکشن سال ۲۰۱۷ می‌شناسیم.

به گزارش TheWrap، فیلم Gears of War دو تهیه‌کننده خواهد داشت؛ دیلان کلارک که در سال‌های اخیر تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های سیاره میمون‌ها (Planet of the Apes) بوده است و همچنین  راد فرگوسن که همراه با اپیک گیمز در خلق Gears of War نقش داشت و در حال حاضر هم ریاست استودیو کوالیشن (The Coalition) را برعهده دارد.

ساخته شدن فیلم Gears of War توسط افرادی که در زمینه ساخت آثار اکشن تجربه دارند منطقی به نظر می‌رسد. باید دید سازندگان فیلم به سراغ مواردی مثل منهدم کردن افراد به وسیله اره برقی (Lancer) و شلیک اشعه‌ای قدرتمند از طریق یک ماهواره برای نابودی دشمن (Hammer of Dawn) هم می‌روند یا خیر.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از فیلم موجود نیست و حتی نمی‌دانیم فیلم Gears of War در مورد شخصیت محبوب این مجموعه یعنی مارکوس فینیکس و همراهان او خواهد بود، به شخصیت‌های جدید معرفی شده در نسخه‌های اخیر می‌پردازد یا ماجراهای دیگری را روایت می‌کند. حداقل دیو باتیستا که فکر می‌کند این فیلم با حضور مارکوس فینیکس ساخته خواهد شد و مدتی قبل، برای چندمین بار از تمایل خود به بازی در این نقش صحبت کرد. شما دوست دارید این فیلم به چه شکلی ساخته شود؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده