نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

زمان پخش فصل یازدهم سریال Doctor Who مشخص شد

فصل یازدهم سریال Doctor Who به زودی آغاز می‌شود و با تغییراتی در زمان پخش همراه است.

کمپانی BBC در هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی در مورد فصل جدید سریال Doctor Who منتشر کرده است، از جمله لیستی از اسامی کارگردان‌ها و نویسندگان این فصل. همچنین تریلر این فصل هم مدتی قبل منتشر شد تا طرفداران شناخت بیشتری از آن پیدا کنند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ پخش فصل یازدهم سریال اعلام شده است و دوست‌داران Docto Who می‌توانند از ۱۵ مهر‌ (۷ اکتبر) به تماشای فصل یازدهم آن بنشینند. سریال به صورت هم‌زمان در آمریکا و انگلیس پخش خواهد شد و هر قسمت آن یک روز بعد در استرالیا پخش می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

زمان پخش قسمت‌های فصل جدید با فصل‌های قبل تفاوت خواهد داشت و به جای تاریخ پخش سنتی این سریال که پیش از این معمولاً روزهای شنبه‌ بود، از این به بعد روزهای یکشنبه شاهد آن خواهیم بود. موضوعی که به گفته مجله Radio Times برای اولین بار اتفاق می‌افتد، حتی با در نظر گرفتن فصل‌های قدیمی و دوران کلاسیک دکتر هو. زمان پخش جدید می‌تواند به دکتر هو فرصت بیشتری برای دیده شدن بدهد و پیش از این هم شورانر قبلی این سریال یعنی استیون موفات و پیتر کاپالدی بازیگر پیشین دکتر هو در مورد پخش آن در روزهای شنبه انتقاداتی داشتند.

از بزرگترین تغییرات فصل یازدهم دکتر هو می‌توان به حضور جودی ویتاکر در نقش اصلی اشاره کرد که اولین حضور یک بازیگر زن در این نقش خواهد بود. همین‌طور برخلاف سنت‌های قبلی این سری که معمولاً یک همراه زن در کنار دکتر ایفای نقش می‌کرد، این بار سه نفر با دکتر همراه خواهند بود. شورانر این فصل هم کریس چیبنال است که پیش از این در سریال Broadchurch با جودی ویتاکر همکاری کرده بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده