نویسنده: معین کلهری
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

ساخت ادامه لایو اکشن Death Note توسط نتفلیکس رسما تایید شد

کمپانی نتفلیکس در حال ساخت دنباله‌ای برای لایو اکشن سینمایی Death Note است. با زومجی همراه باشید.

لایو اکشن سینمایی Death Note (دفترچه مرگ) که مقتبس از مانگایی ژاپنی محبوب و معروف است، با بازخوردهای بسیار ضعیفی از سوی منتقدان روبرو شد و طرفداران هم از طرفی، از این اقتباس سینمایی کاملاً ناراضی بودند. این لایو اکشن که در سال ۲۰۱۷ در نت فلیکس منتشر شد، توسط آدام وینگارد کارگردانی شد و گرگ روسو هم وظیفه نویسندگی آن‌ را برعهده داشت. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی نتفلیکس در صدد ساخت یک دنباله برای این فیلم است.

در جدیدترین گزارش هالیوود ریپورتر درباره چشم‌انداز آینده‌ سینمایی نتفلیکس، اخیراً مشخص شده که تد ساراندوس نسخه اول این فیلم را یک موفقیت «قابل توجه» قلمداد کرده و همین شرکت در حال ساخت ادامه این لایواکشن است. گرگ روسو هم فیلمنامه این اثر را قلم می‌زند؛ هرچند که حضور آدام وینگارد در فیلم که مشغول به پروژه ریبوت مورتال کمبت (Mortal Kombat) است، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مانگای Death Note اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و طی یک دهه گذشته، محبوبیت این مجموعه بسیار گسترش یافته است که به سبب آن شاهد اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی متعددی بوده‌ایم. مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین آن‌ها، انیمه‌ای به همین اسم است که در یک فصل و طی ۳۷ قسمت ساخته شد. البته یک لایو اکشن ژاپنی از فیلم هم ساخته شده که اقتباسی تمام‌عیار از مانگا است. دنباله فیلم هم با اسم Death Note 2: The Last Name دستِ کمی از نسخه اول آن ندارد.

در نسخه اول فیلم، دفترچه ریوک (خدای مرگ) به دست یک دانش آموز افراطی به‌نام لایت ترنر می‌افتد و متوجه می‌شود که او می‌تواند با استفاده از این دفترچه، بدون آن‌که ردی از خود به جای بگذارد، هرکسی را بخواهد به قتل برساند. ریوک که مدت زیادی را به تماشای کارها و همچنین به مطالعه رفتارهای لایت پس از به‌دست آوردن این سلاح پرداخته بود، تصمیم می‌گیرد او را هدایت کند. در نهایت، پلیس پس از بررسی افرادی که به قتل رسیده‌اند، متوجه می‌شود افرادی که کشته شده‌اند، همگی شرور و بد ذات بوده‌اند.

از بازیگران Death Note می‌توان به نات وولف به عنوان لایت ترنر، مارگارت کوالی به عنوان میا ساتون، لاکیث استنفیلد به عنوان اِل، پال ناکائوچی به عنوان واتاری، شیا ویگهام به عنوان جیمز ترنر و ویلم دفو به عنوان صداپیشه ریوک اشاره کرد. شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده