نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

سریال Big Bang Theory در فصل دوازدهم به پایان می‌رسد

سریال The Big Bang Theory سال ۲۰۱۹ و با فصل دوازدهم خود، رسماً به پایان می‌رسد. با زومجی همراه باشید.

The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) یک سری کمدی به نویسندگی چاک لوری، بیل پرادی و استیون مولارو است که حولِ محور پنج شخصیت در کالیفرنیا و زندگی کمیکال آن‌ها می‌گذرد. این سریال در سال ۲۰۰۷ و در شبکه CBS شروع به کار کرد و تا به حال، ۲۴۵ قسمت از آن پخش شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخیراً اعلام شده که این سری تلویزیونی محبوب در فصل دوازدهم به پایان کار خود می‌رسد. فصل دوازدهم این برنامه تلویزیونی ۲۴ سپتامبر (دوشنبه، ۲ مهر) پخش خود را آغاز می‌کند و قسمت آخر این سریال، در ماه مه سال ۲۰۱۹ (خرداد ۱۳۹۸) به روی آنتن می‌رود. با پخش قسمت آخر، این مجموعه در ۲۷۹ اپیزود به پایان می‌رسد.

سریال The Big Bang Theory با ۲۴۵ قسمت پخش شده، یکی از طولانی‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی به شمار می‌رود و در حال حاضر، یکی از محبوب‌ترین سیتکام‌های در حال پخش است. این خبر در یک بیانیه مشترک بین شبکه CBS ،WBTV و چاک لوری، اعلام شده است:

ما برای همیشه از طرفدارانمان برای حمایت‌شان طی دوازده فصل قبلی سپاس‌گزاریم. ما در کنار بازیگران، نویسنده‌ها و خدمه قدردان موفقیت‌های سریال هستیم و قصد ارائه فصل نهایی سریال را داریم که Big Bang Theory را به یک پایان خلاقانه می‌رساند.

تئوری بیگ بنگ از فصل ششم خود، هر سال بیش از ۱۸ میلیون بیننده را به خود جذب کرده است. البته در فصل یازده سریال، طبق یک گزارش، ۱۸.۶ میلیون نفر برای هر قسمت به پای تلویزیون‌های خود نشسته‌اند که رقم اعجاب‌آوری است.

چندی پیش فهمیدیم که بیل گیتس مهمان افتخاری سریال در یکی از اپیزودهای آتی سریال خواهد بود. نسخه فرعی همین سری هم که با محوریت شلدون کوپر است برای فصل دوم تمدید شده است و در ماه مهر پخش خود را آغاز می‌کند. 

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده