نویسنده: معین کلهری
// شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

برادران پاول واکر امیدوار به بازگشت کاراکتر وی به Fast & Furious هستند

برادران پاول واکر امیدوار به بازگشت کاراکتر او به مجموعه Fast & Furious هستند. با زومجی همراه باشید.

پاول واکر (Paul Walker)، بازیگر پرآوازه هالیوودی، سال ۲۰۱۳ و پیش از پایان فیلم‌برداری قسمت هفتم سریع و خشن (Fast & Furious) در یک سانحه رانندگی درگذشت. هرچند که با استفاده از جلوه‌های ویژه و برادران وی، صحنه خداحافظی او با این مجموعه ساخته شد. حال با استناد به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران پاول واکر‌، کودی و کیلب، در مصاحبه‌ای با سایت AP از خواسته‌شان برای بازگشت کاراکتر برایان اوکانر (Brian O'conner) در سری فیلم‌های Fast & Furious صحبت کرده‌اند.

کیلب واکر (Caleb Walker) در این باره گفته است:

امیدوارم که بتوانیم یک حضور افتخاری داشته باشیم و پاول را به سری برگردانیم. این رویای من است و من امیدوارم که بتوانیم آن را در یکی از قسمت‌های بعدی مجموعه عملی کنیم.

کودی واکر (Cody Walker) نیز در این رابطه اذعان داشته است:

احتمالاً راهی برای انجام این کار وجود دارد. اما تفکر و کار زیادی می‌طلبد و باید کامل و خوب از آب درآید. او (پاول) اصل کار بود، یک ماشین دوست واقعی. به نظرم در غیاب وی مجموعه Fast & Furious از مسیر خوش خارج شده است.

سریع و خشن نام یک مجموعه در ژانر اکشن است که از سال ۲۰۰۱ تا کنون هشت قسمت از آن منتشر شده است. فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم Fast and Furious 10 برای اکران در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند. همچنین یک قسمت فرعی هم با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) و به کارگردانی دیوید لیچ، کارگردان Deadpool 2، در جولای ۲۰۱۹ (تیر ۱۳۹۸) پخش خواهد شد.

در دیگر اخبار مربوط به این مجموعه، گمانه زنی‌هایی مربوط به عدم حضور دواین جانسون در Fast and Furious 9 به دلیل مشکلات شخصی با ون دیزل به گوش می‌خورد. همچنین اخیراً مشخص شده که ادریس آلبا، آنتگونیست اسپین آف این سری خواهد بود. ونسا کربی، بازیگر فیلم Mission Impossible: Fallout هم به همین نسخه فرعی پیوسته است. دنیل کیسی هم به جای کریس مورگان پرآوازه، مسئولیت نویسندگی سریع و خشن ۹ را برعهده دارد.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده