نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

سریال Knightfall برای فصل دوم تمدید شد

همزمان با تمدید سریال Knightfall برای فصل دوم، مارک همیل به جمع بازیگران سریال پیوست. با زومجی همراه باشید.

سریال Knightfall (سقوط شوالیه) یک اثر درام تاریخی ساخت شبکه History است که داستان شوالیه‌های تمپلار را بازگو می‌کند. سریال سال‌ها بعد از سقوط شهر ایکِر شروع می‌شود؛ شهری که آخرین پایگاه شوالیه‌ها در سرزمین مقدس و البته محل گم شدن جام مقدس نیز است. سال‌ها بعد سر نخی از محل این جام به دست می‌آید و شوالیه‌های تمپلار به رهبری شوالیه‌ای شجاع و قدرتمند (تام کالن) راهی ماموریتی برای یافتن آن می‌شوند.

حال با استناد به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه History همزمان با انتشار خبر تمدید سریال Knightfall، پیوستن مارک همیل، ستاره مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، به عنوان بازیگر و آرون هلبینگ را به عنوان تهیه‌کننده اجرایی به سریال مذکور به طور رسمی اعلام کرده است. همیل نقش تالوس، یکی از شوالیه‌های قدیمی و کارکشته که در جنگ‌های صلیبی جنگیده و از ده سال اسارت در سرزمین مقدس جان سالم به‌در برده است و حال وظیفه دارد تا کار‌آموزان جدید را آموزش دهد بر عهده دارد.

اِلی لِهرر، معاون اجرایی برنامه‌ریزی شبکه History، در این‌ باره می‌گوید:

در اثنای رقابت فزاینده بین شبکه‌ها، ما از ساخت سریال‌های درام با شخصیت‌های پیچیده به خود می‌بالیم؛ حال می‌خواهد راجع به شوالیه‌های تمپلار افسانه‌ای، قصه فوق‌العاده‌ای از نوردان قرون وسطی‌ یا حتی داستان یک پرونده طبقه‌بندی شده نیروی‌هوایی ایالات متحده در رابطه با تحقیق حول محور UFO در دوران جنگ سرد باشد. این سریال‌ها نمایان‌گر تعهد ما برای تعریف داستان‌های بزرگ و تاریخی است. ما به دنبال ارائه داستانی خشن‌تر و تاریک‌تر در فصل دوم Knightfall هستیم.

در راستای خبر پیوستن مارک همیل به سریال، پیش‌تر تام فوربز و جنویو گانت نیز به جمع بازیگران فصل دوم پیوسته بودند. فوربز نقش شاهزاده لوییس، پسر خشن و غیرقابل پیش‌بینی شاه فیلیپ را بر عهده دارد و گانت نیز  به عنوان پرنسس ایزابلا، دختر شاه فیلیپ و خواهر لوییس نقش‌آفرینی خواهد کرد.

بازیگران این سریال شامل تام کالن (Tom Cullen) به عنوان لندری، پادریک دیلینی (Pádraic Delaney) به عنوان گوین، سایمون مرلز (Simon Merrells) به عنوان تاکرید، اولیویا راس (Olivia Ross) به عنوان ملکه جون، جولیان اوندن (Julian Ovenden) ویلیام د نوگارت، اد استاپارد (Ed Stoppard) به عنوان شاه فیلیپ چهارم، سابرینا بارتلت (Sabrina Bartlett) به عنوان ایزابلا، بابی اسکافیلد (Bobby Schofield) به عنوان پارسیفال، سارا سوفی بوسنینا (Sarah-Sofie Boussnina) به عنوان آدلینا، جیم کارتر (Jim Carter) به عنوان پاپ بونیفیس هشتم می‌شوند.

کارگردانان این سریال داگلاس مک‌کینون، متین حسین و دیوید پتراکا هستند و مسئولیت نویسندگی آن بر عهده دان هندفیلد، ریچارد رینر و دومینیک منگلا است. فصل اول این سری تلویزیونی به رغم نگاه‌های اولیه، با بازخورد نه چندان خوب منتقدان و بینندگان همراه شد؛ هرچند که فصل دوم آن با پیوستن اسامی مثل مارک همیل و تام فوربز، امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده