نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

بازیگر سریال House Of Cards به فصل دوم سریال Jack Ryan پیوست

 مایکل کلی، بازیگر سریال House Of Cards، در فصل دوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan حضور خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

با استناد به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مایکل کلی، بازیگر آمریکایی و ستاره سریال خانه پوشالی (House Of Cards)، به جمع بازیگران سریال جک رایان (Tom Clancy's Jack Ryan) پیوسته است و در فصل بعدی این سریال حضور خواهد داشت. وی در کنار نومی راپاس که نقش هریت باومن، یک افسر آلمانی را بازی می‌کند و جان هوگناکر، هنرپیشه فیلم Public Enemies، بازیگران جدید فصل دوم سریال Jack Ryan خواهد بود. کِلی نقش مایک نوامبر، افسر سازمان سیا را بر عهده دارد که با جک رایان و جیمز گریر مستقیماً همکاری می‌کند.

مایکل کلی بیشتر با نقش خود در سریال خانه پوشالی به عنوان داگ استمپر، دست راست فرانک آندروود، شناخته می‌شود. این بازیگر همچنین در آثاری مانند مرد پولادین (Man of Steel) و سوپرانوز (Sopranos) هم حضور داشته است.

داستان سریال درباره جک رایان، تحلیلگر سازمان سیا است که برای اولین بار به یک عملیات میدانی خطرناک فرستاده شده و پس از مدتی الگویی در رابطه با حملات تروریستی پیدا کند. این موضوع توجه یک گروه تروریستی خطرناک را به او جلب می‌کند. جان کرازینسکی مسئولیت نقش‌آفرینی جک رایان را بر عهده دارد. همچنین انتظار می‌رود که اتفاقات فصل دوم سریال هم در آمریکای جنوبی رخ دهد، جایی که رایان در حال تحقیق روی یک رژیم خطرناک دموکراتیک است.

مسئولیت تهیه و تولید سریال بر عهده دو کمپانی پارامونت (Paramount Television) و اسکای دنس مدیا (SkyDance Media) است. این سریال در تاریخ ۳۱ آگوست (جمعه، ۹ شهریور) روی آنتن خواهد رفت. شما چه‌ فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده