نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵

بازیگران و خلاصه داستان سریال علمی تخیلی Devs اعلام شد

سریال هشت قسمتی Devs به کارگردانی الکس گارلند توسط شبکه FX ساخته می‌شود. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش بود که سریال Devs رسماً معرفی شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون شبکه FX، اطلاعاتی راجع به تیم بازیگری و خلاصه داستان سریال هشت قسمتی Devs منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازیگران سریال شامل نام‌های آشنایی بین سینما و سریال دوستان مثل سونویا میزونو (Crazy Rich Asians)، نیک آفرمن (Fargo)، جین ها (Jesus Christ Superstar Live)، زک گرنیر (The Good Wife)، استفن مکنلی هندرسون (Ladybird)، کیلی اسپنی (Bed Times at the El Royale) و آلیسون پیل (American horror Story) خواهد بود.

سریال داستان یک مهندس کامپیوتر جوان به نام لیلی چن (سونویا میزونو) را روایت می‌کند که مخفیانه در حال تحقیق درباره Amaya، یک شرکت تکنولوژی پیشرفته واقع در سانفرانسیسکو است که به اعتقاد وی، در مرگ دوستش دست داشته‌اند. آفرمن نقش فارست، مدیرعامل شرکت آمایا را بازی می‌کند که دغدغه‌اش، پروژه مخفی بخش توسعه شرکت است.

جان لندگراف، مدیرعامل شرکت FX Networks، درباره این سریال می‌گوید:

پس از خواندن فیلمنامه هر هشت قسمت و دیدن تعهد الکس برای کارگردانی و هدایت تمام قسمت‌ها، سفارش ساخت سریال تصمیم ساده‌ای بود. الکس یک هنرمند با افق دید گسترده است که به همراه همکارانش یک گروه بازیگری ستاره را جمع کرده‌اند. ما بسیار از الکس، آلن، اسکات، الی، اندرو و تیم بازیگری شگفت‌انگیز آن‌ها به رهبری کارمن کوبا متشکریم.

سریال Devs جدیدترین اثر الکس گارلند، نویسنده و کارگردان انگلیسی زبان‌زد و پرآوازه ژانر علمی-تخیلی است. وی پیش از این سکان کارگردانی فیلم‌هایی مثل EX Machina (اکس ماکینا)، Sunshine (آفتاب)، Never Let Me Go (هرگز رهایم نکن) و جدیدترین آن‌ها یعنی Annihilation (نابودی) را در دست داشته که همه جزو بهترین‌های ژانر علمی تخیلی محسوب می‌شوند.

این سریال هشت قسمتی در سال ۲۰۱۹ از شبکه FX پخش می‌شود و مسئولیت تهیه‌کنندگی آن بر عهده FX Productions خواهد بود. شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع ComigSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده