نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

سری جدید کمیک‌ Shatterstar معرفی شد

مارول کامیکس سری جدید کمیک Shatterstar را معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

Shatterstar (شتراستار) نام ابرقهرمانی تخیلی است که در دنیای مارول حضور دارد و اولین حضور این شخصیت به چپتر ۹۹ مجموعه کمیک‌های محبوب The New Mutants در مارس ۱۹۹۱ بر می‌گردد. نهایتاً پس از ۲۷ سال، این کاراکتر برای اولین بار در فیلم Deadpool 2 حاضر و به یک غافلگیری تمام عیار بدل شد. حال بعد از استقبال طرفداران از شتراستار و حضور وی بر پرده‌های نقره‌ای سینما، روز جمعه بود که مارول کامیکس، مجموعه کمیکی جدید را با محوریت همین کاراکتر به نویسندگی تیم سیلی و طراحی کارلوس ویلا معرفی کرد. این اولین مجموعه مصوری است که Shatterstar را به‌عنوان شخصیت اصلی و محوری خود می‌بیند. شما می‌توانید توصیفات رسمی مارول را درباره این کمیک بخوانید:

یک گلادیاتور، یک جنگجو، یک ابرقهرمان... شتراستار دارای بعدهای شخصیتی مختلفی بوده، اما مهم‌تر از همه... او همیشه شخصیتی مرگ آور داشته است. پاییز امسال، به همراه Shatterstar #1 به درون تاریکی وارد شوید.

صحبت‌های سیلی درباره شخصیت شتراستار:

هنگامی که برای اولین بار شتراستار را در صفحات New Mutants دیدم، ۱۲ سال سن داشتم؛ بهترین سن برای آشنایی با این شخصیت. او یک گلادیاتور بیگانه است که با شمشیر به خودش ضربه می‌زند تا شروری را که درونش ایستاده بکشد. اما حالا من بیشتر به شخصیت سرسخت او علاقه‌مند هستم. او کسی است که زندگی‌اش با خشونت عجین شده و حال سعی دارد تا از آن مقطع زندگی خود بگذرد. اما تنها نخ نازکی او را بر روی خط قانون‌مداری نگه داشته و به راحتی پاره می‌شود.

مارتین سیلی همینطور در بین صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که داستان سری، تمی همانند جان ویک خواهد داشت و ته مایه‌هایی از رمان پرفروش ویل آیزنر یعنی A Contract with God (یک قرارداد با خدا) را دارا است. وی درباره شخصیت شتراستار و کنار گذاشتن حلقه گلادیاتوری توسط او و این سوال که آیا او واقعاً دست به‌چنین کاری زده یا نه هم اشاره‌هایی داشته است. 

Shatterstar

Shatterstar #1 در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۱ مهر) منتشر خواهد شد. شما چه فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده