نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

تاریخ تقریبی پخش فصل دوم سریال Castlevania اعلام شد

وارن الیس، نویسنده انیمیشن Castlevania در توییتی تاریخ تقریبی پخش فصل دوم این سریال محبوب شبکه نتفلیکس را اعلام کرد.

طرفداران سریال تلویزیونی Castlevania (کسلوانیا) شبکه نتفلیکس لازم نیست زیاد منتظر بمانند و فصل دوم این سریال به‌زودی روی آنتن خواهد رفت. تابستان سال گذشته، فصل اول انیمیشن Castlevania از شبکه Netflix منتشر شد. فصل اول این سریال در ۴ قسمت تولید شده بود و مدت کوتاهی پس از پخش فصل اول آن، نتفلیکس این انیمیشن را برای فصل دوم تمدید کرد. با این حال، تا به امروز اطلاعات بسیار کمی از فصل دوم انیمیشن Castlevania منتشر شده است و تنها می‌دانستیم که فصل دوم آن قرار است در ۸ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. اما اکنون وارن الیس، نویسنده این انیمیشن در توییتی اعلام کرد که فصل دوم پیش از پایان سال جاری میلادی پخش خود را آغاز خواهد کرد.

کار نوشتن فیلمنامهٔ فصل اول سریال Castlevania بر عهده وارن الیس، نویسنده کتاب کامیک Transmetropolitan، بوده است. علاوه بر نوشتن فیلمنامه، الیس به همراه آدای شانکار، کوین کلد و فرد سیبرت، به عنوان تهیه‌کننده نیز در سریال Castlevania حضور داشت. توییت وارن الیس را در رابطه با زمان پخش فصل دوم سریال Castlevania می‌خوانیم:

فصل دوم سریال Castlevania در هشت قسمت و اواخر سال جاری [میلادی] پخش خواهد شد. تاریخ دقیق پخش فصل دوم را نمی‌دانم؛ این تصمیمات را اشخاص دیگری می‌گیرند. انیماتورهای فراوان و کاربلد، به‌سختی مشغول کار روی این سریال انیمیشن هستند.

داستان انیمیشن Castlevania در مورد دراکولایی است که به دنبال انتقام از کسانی است که همسر وی را به دلیل اتهامی اشتباه، سوزانده‌اند. شخصیت ترور بلمونت نیز که شکارچی معروف شیاطین است به دنبال دراکولا و جوخهٔ اهریمنی‌ وی است.

ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت،‌ جیمز کالیس در نقش آلوکارد، مت فروئر در نقش بیشاپ، تونی آمندولا در نقش الدر، امیلی سوالو در نقش همسر دراکولا به‌نام لیزا تپس و آلخاندرو رینوسو در نقش سایفا بلنیدز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در فصل اول انیمیشن Castlevania حضور داشتند. مانند فصل اول، کار ساخت فصل دوم این انیمیشن بر عهده کمپانی انیمیشن‌سازی Frederator Studios که زیر مجموعه کمپانی Wow! Unlimited Media است، خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده