// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

پیشنهاد ۱۵۰ میلیون دلاری به دنیل کریگ برای ایفای نقش جیمز باند

شایعات منتشر شده در فضای مجازی خبر از پیشنهاد ۱۵۰ میلیون دلاری کمپانی سونی به دنیل کریگ (Daniel Craig)، به منظور ایفای نقش جیمز باند در دو فیلم دیگر است. با زومجی همراه باشید.

اولین ایفای نقش دنیل کریگ به عنوان جیمز باند برمی‌گردد به سال ۲۰۰۶ و فیلم سینمایی Casino Royale. این بازیگر در طی ۹ سال مجموعا چهار بار به عنوان جیمز باند بر روی پرده سینماهای سراسر جهان ظاهر شده است، که موفق‌ترین آن‌ها از نظر جوایز جشنواره‌های مختلف فیلم سینمایی Skyfall است. در حالی که فیلم‌های جیمز باند موفقیت‌های متعددی چه از نظر تجاری و چه از نظر هنری برای دنیل کریگ به ارمغان آورده‌اند، اما این بازیگر در مصاحبه‌ای پس از اکران فیلم سینمایی Spectre اعلام کرد که ترجیح می‌دهد دستانش تکه تکه شوند تا دوباره این نقش را تکرار کند. حال شایعات منتشر شده در رسانه‌ها خبر از پرداخت ۱۵۰ میلیون دلار به این هنرمند در ازای ایفای نقش در دو فیلم دیگر از مجموعه جیمز باند می‌دهند.

در این شایعه علاوه بر پیشنهاد نسبتا بالای سونی به دنیل کریگ، اعلام شده است که این کمپانی قصد دارد دو فیلم جیمز باند را پشت‌سرهم ساخته و خواهان آغاز سریع روند فیلم‌برداری این دو فیلم است. به همین جهت حفظ دنیل کریگ به هرقیمتی رویکرد درستی است که کمپانی سونی در پیش گرفته است، زیرا در صورت انتخاب یک بازیگر جدید، روند مذاکره، عقد قرارداد و مواردی از این دست طولانی بوده و آغاز فیلم‌برداری را به تعویق خواهد انداخت. اما در مقابل این روند در قبال دنیل کریگ سریعتر انجام خواهد شد. منبعی که اطلاعات پیشنهاد ۱۵۰ میلیون دلاری سونی را رسانه‌ای کرده به وب‌سایت Radar گفته است که دنیل کریگ با اعلام عدم ایفای نقش جیمز باند، بازی هوشمندانه‌ای را آغاز کرده است:

همه از علاقه مدیران نسبت به دنیل کریگ آگاه هستند و از دست دادن او در چنین زمان حساسی، راهی نیست که مسئولین استودیو سونی بخواهند در پیش بگیرند.

اگر شایعه منتشر شده حقیقت داشته باشد، احتمال دارد که این دستمزد بالا نظر دنیل کریگ را تغییر داده و در دو فیلم دیگر نیز شاهده هنرنمایی او در قالب شخصیت جیمز باند باشیم. این اولین باری نیست که شایعه پیشنهاد دستمزد بالای سونی به دنیل کریگ در رسانه‌ها منتشر می‌شود. پیش از این اعلام شده بود که این بازیگر پیشنهاد ۶۸ میلیون پوند (۱۰۰ میلیون دلار) این کمپانی را رد کرده است. در استعداد بازیگری دنیل کریگ به خصوص در قالب جیمز باند شکی وجود ندارد، اما چرا کمپانی سونی باید چنین هزینه‌ای برای حفظ بازیگری پرداخت کند که در نهایت جایگزین خواهد شد؟ بهتر نیست از بازیگران بااستعداد دیگری استفاده کرده و این مبلغ صرف جلوه‌های ویژه یا به فیلم‌نامه‌ شود؟ 

نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را با ما در زومجی در میان بگذارید.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده