نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸

فیلم فرعی The Conjuring 2 در دست ساخت است

سازندگان فیلم ترسناک احضار روح ۲ (The Conjuring 2)، پس از موفقیت این فیلم در نظر دارند یک اسپین آف (نسخه فرعی) برای این فیلم تولید و اکران کنند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پس از موفقیت ادامه فیلم احضار روح (The Conjuring)، جیمز وان به همراه پیتر سفران برای ساخت و تولید یک اسپین آف براساس این فیلم باز خواهند گشت. طبق گفته هالیوود ریپورتر، دیوید لسلی جانسون که در تیم نویسنده‌های فیلم The Conjuring 2 نیز حضور داشته است، کار نوشتن فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت.

هشدار: ادامه  این ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم The Conjuring 2 را فاش کند.

نام این فیلم راهبه (The Nun) خواهد بود که فیلم پیرامون اتفاقات مربوط به راهبه شیطانی به نام Bonnie Aarons است. راهبه تنها ۳ ماه قبل از اکران فیلم The Conjuring 2 در طول فیلمبرداری مجدد آن به این فیلم اضافه شده است، که ظاهرا به اندازه کافی شخصیت جالبی بوده است که تصمیم به ساخت یک فیلم برای آن گرفته‌اند. هالییود ریپورتر در ارتباط با این موضوع اضافه می‌کند، آنتاگونیست این فیلم در اصل قرار بود به شکل شیطانی با شاخ باشد، اما ون کارگردان این فیلم تصمیم به استفاده از شخصیت جدید می‌گیرد و در آخرین لحظات و در فیلمبرداری مجدد، راهبه به داستان فیلم اضافه می‌شود.

اولین اسپین آف فیلم The Conjuring به نام آنابل (Annabelle) در سال ۲۰۱۴ اکران شد و موفقیت تجاری این فیلم منجر به تایید قسمت دوم این فیلم برای اکران در سال ۲۰۱۷ توسط نیو لاین سینما شد. همچنین به نظر می‌رسد ما نباید منتظر پایان مجموعه The Conjuring باشیم و جیمز وان درحال حاضر ایده‌هایی برای قسمت سوم این فیلم دارد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده