نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

زک اسنایدر: رها کردن مجموعه بتمن برای نولان کار بسیار سختی بود

یکی از موردانتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی امسال، بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) است. زک اسنایدر، اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که رها کردن این مجموعه برای نولان کار بسیار سختی بوده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیلم موردانتظار بتمن علیه سوپرمن چندی دیگر برروی پرده سینماها اکران خواهد شد. این فیلم، اولین فیلم از مجموعه بتمن است که برای بیشتر از دو دهه، شخص دیگری غیر از نولان کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. اخیرا زک اسنایدر، کارگردان فیلم، در مصاحبه‌ای که با مجله معتبر امپایر داشته، اعلام کرده که رها کردن مجموعه بتمن برای کریستوفر نولان کار بسیار سختی بوده است. او در این مصاحبه چنین گفت:

من به کریس گفتم که اگر نمی‌خواهی من فیلم را بسازم، به من بگو و او در جواب به من گفت خب،‌ ما صاحبان این شخصیت‌ها نیستیم. وقتی که کار توبا این مجموعه تمام شود،‌ شخص دیگری وظیفه کارگردانی آن را بر عهده خواهد گرفت.

اسنایدر در ادامه این مصاحبه اعلام کرد که به نظر او،‌ رها کردن مجموعه برای نولان کار سختی بوده و گفت که اگر او هم به جای نولان بود،‌ همین حس را نسبت به رها کردن مجموعه بتمن می‌داشت. نولان از جمله کارگردانانی بوده که تجربه کار با هر دوی این شخصیت‌ها را داشته است. وی کارگردانی سه‌گانه بتمن را بر عهده داشته و از طرفی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه مردی از جنس فولاد نیز حضور داشته است.

اسنایدر در انتها افزود که تمرکز اصلی او در فیلم بتمن علیه سوپرمن، برروی رابطه بین این دو شخصیت خواهد بود:

از بسیاری جهات، فیلم بتمن علیه سوپرمن، فیلمی است که مفهوم شخصی‌ای دارد. فیلم، داستان دو فرد را تعریف می‌کند که قصد دارند نقطه نظر یکدیگر را درک کنند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این فیلم، چندی پیش پوستر جدید آیمکس فیلم منتشر شد. همچنین قبلا بن افلک اعلام کرده بود که فشار بسیار زیادی برروی این فیلم وجود دارد  و در مصاحبه دیگری از تفاوت‌های بتمن خود با بتمن‌های دیگر تاریخ سینما صحبت کرده بود. همچنین کارگردان فیلم دلیل نشان دادن دوومزدی در تریلر دوم فیلم را اعلام کرده بود.

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. در این فیلم بن افلک در نقش بتمن، هنری کاویل در نقش سوپرمن و گل گدوت در نقش واندر وومن بازی خواهند کرد.

نظر شما درباره صحبت‌های اسنایدر درباره فیلم چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده