// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵

وقتی رد پای هیدیو کوجیما در فیلم Star Wars 7: The Force Awakens دیده می‌شود!

تعجب نکنید! از همان روزها که هیدیو کوجیما عکس‌هایی با جی‌.جی آبرامز، کارگردان قسمت هفتم جنگ ستارگان انداخت و به اشتراک گذاشت، حدس می‌زدم که شاید داستانی بین این دو باشد. حالا مشخص شد که به اصطلاح ایستر اگ هیدیو کوجیما در فیلم جنگ ستارگان ۷ وجود دارد!

وب‌سایت رسمی جنگ ستارگان تکه دیالوگی بسیار کوچک از قسمت هفتم فیلم را منتشر کرده که در آن کلمه‌ی «کوجیما» دیده می‌شود! این کلمه از زبان یک بیگانه فضایی در حین یک مکالمه گفته می‌شود.

کسی که کلمه‌ی کوجیما را به زبان می‌آورد، یک «بیگانه چشم قرمز شنی» است که توسط رابرت استامبلر، طراح صدای فیلم جنگ ستارگان صداپیشگی شده است. او ظاهرا در سکانسی از فیلم که به روبات BB-8 نگاه می‌کند، با فریاد کلمه‌ی «کوجیما» را می‌گوید.

Force awakens star wars 7 dialogue

این ایستر اگ که به آن اشاره کردیم، موردی ثابت شده است. با این حال برخی اعتقاد دارند که این تنها ایستر اگی نیست که کوجیما در فیلم جنگ ستارگان ۷ از خود به جا گذاشته است. روبات معروف C3-PO در این فیلم یک دست قرمز رنگ دارد که بسیار شبیه به دست مصنوعی شخصیت بیگ باس در بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain است.

TheForceAwakens-Star-Wars-EW-11

وب‌سایت کوتاکو به این موضوع اشاره کرده که عبارت کوجیما می‌تواند به معنی «جزیره کوچک» هم باشد، با این حال این نمی‌تواند هیچ معنی خاصی در آن موقعیت داشته باشد. البته، گفتن این عبارت کلا بی‌ربط به همه چی به نظر می‌رسد!

فیلم جنگ ستارگان ۷ به طور حتم اشارات مختلفی هم به فیلم‌های قبلی و هم آثار دیگر خواهد داشت و ما سخت منتظر هستیم تا این فیلم پرفروش و موفق را تماشا کنیم.

فیلم Star Wars: The Force Awaknes در حال حاضر به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای آمریکا تبدیل شده است و همچنان به فروش بالای خود ادامه می‌دهد. با وجود گذشت تنها یک ماه و نیم از اکران فیلم، جنگ ستارگان ۷ از نظر فروش تنها فیلم‌های تایتانیک و آوتار را پیش روی خود دارد و باید دید آیا جدیدترین اثر جی.جی آبرامز می‌تواند از پس دو فیلم جیمز کامرون بر بیاید یا خیر.

منبع: attackofthefanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده