نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بازیگر The Walking Dead در بازآفرینی سریال 24 نقش اصلی را ایفا می‌کند

کمپانی فاکس بالاخره بازیگر اصلی برای بازآفرینی (Reboot) سریال معروف 24 را پیدا کرد. کوری هاوکینز، بازیگر سریال The Walking Dead و فیلم Straight Outta Compton نقش شخصیت اصلی را در 24: Legacy ایفا می‌کند. با زومجی همراه باشید.

کوری هاوکینز در این سریال نقش «اریک کارتر» را بازی می‌کند. کارتر یک قهرمان جنگی است که همراه با مشکلات و دردسرهای زیاد به امریکا بازمی‌گردد. او برای نجات جان خودش و همچنین جلوگیری از یک حمله‌ی تروریستی در ایالات متحده به واحد مبارزه با تروریسم ملحق می‌شود.

دانا والدن، رییس و مدیر عامل شرکت فاکس به تازگی درباره‌ی 24: Legacy گفت:

یک جهش زمانی، یک سازمان و یک داستان کاملا متفاوت وجود دارد. این یک داستان معاصر درباره‌ی پتانسیل فعال شدن حملات تروریستی در ایالات متحده است.

هاوارد گوردون، مانی کوتو و اوان کاتز که همگی جزء تهیه‌کنندگان باسابقه‌ی این مجموعه هستند به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در پروژه‌ی 24: Legacy نیز حضور دارند؛ البته تا کنون فقط یک قسمت آزمایشی برای این سریال سفارش داده شده است و حتی این احتمال وجود دارد که هرگز شاهد ساخته شدن آن به صورت کامل نباشیم.

هاوکینز در سریال The Walking Dead نقش  «هیث» را ایفا کرده و در فیلم Straight Outta Compton نیز در قالب شخصیت «دکتر درِ» ظاهر شده است. این دو نقش جزء مهمترین بازی‌های هاوکینز تا به امروز محسوب می‌شوند؛ با این حال او در فیلم‌های Iron Man 3 و Non-Stop نیز نقش‌های کوچک‌تری را بر عهده داشته است.

Kiefer-Sutherlandکیفر ساترلند که در سریال 24 نقش «جک باوئر» (قهرمان داستان) را بازی می‌کرد در 24: Legacy حضور نخواهد داشت، ولی این احتمال وجود دارد که او تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده بگیرد. ساترلند در آخرین بازی از سری Metal Gear نیز به جای شخصیت محبوب این مجموعه یعنی «سالید اسنیک» صحبت کرده است. قبل از ساترلند صداپیشگی اسنیک را دیوید هیتر به عهده داشت.

24: Legacy شباهت‌های زیادی به سریال 24 دارد و مثل قبل برای روایت داستان از تکنیک هم‌زمان استفاده می‌کند؛ یعنی هر اپیزود سریال مدت ۱ ساعت از روز را به نمایش می‌گذارد. ایده‌هایی مثل تقسیم صفحه‌ی نمایش و همچنین وجود یک خائن در واحد ضد تروریسم قبلا در سریال 24 استفاده شده‌اند و احتمالا در Legacy نیز وجود خواهند داشت.

چهار سال پس از نمایش هشت فصل اصلی از سریال 24، فصل جدیدی با عنوان Live Another Day در سال ۲۰۱۴ پخش شد. در این فصل نیز مانند گذشته ساترلند به عنوان شخصیت اصلی حضور داشت، اما برخلاف هشت فصل ابتدایی، Live Another Day به جای ۲۴ اپیزود فقط ۱۲ اپیزود داشت.

اگرچه سریال 24 به خاطر داستان پرکشش و تکنیک‌های روایی‌ ویژه‌اش به محبوبیت رسیده، اما از سال ۲۰۰۱ که نمایش آن آغاز شد شخصیت جک باوئر به عنوان ستون اصلی سریال در تمام قسمت‌های آن حضور داشته است. به نظر شما آیا 24 بدون حضور باوئر می‌تواند مثل گذشته جذاب و هیجان‌انگیز باشد؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده