// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تاریخ اکران فیلم Spider-Man تغییر کرد

اخیرا سونی اعلام کرده است که فیلم جدید Spider-Man سه هفته زودتر از تاریخ اعلام شده، اکران می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پیش از تغییر در زمان اکران فیلم Spider-Man، سونی تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) را برای اکران این فیلم تعیین کرده بود. با این‌حال به دلیل تغییر بوجود آمده فیلم جدید اسپایدرمن سه هفته زودتر و در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.همچنین در ابتدا قرار بود ریبوت Jumanji به کارگردانی جیک کاسدان در کریسمس امسال اکران شود که به دلیل مشکلات برنامه‌ریزی، اکران این فیلم به سال آینده و تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۱۷ موکول شد.

شخصیت اسپایدرمن با بازی تام هالند، اولین حضور خود در دنیای سینمایی مارول را با فیلم  Captain America: Civil War محصول مشترک مارول و سونی تجربه خواهد کرد. در مقطعی از تاریخ لئوناردو دی‌کاپریو برای ایفای نقش مرد عنکبوتی در نظر گرفته شده بود، اما هیچگاه به حقیقت بدل نشد. علی‌رغم ارزش بالای شخصیت اسپایدرمن برای فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، این شخصیت در هیچ‌یک از تبلیغات این فیلم حضور ندارد و کارگردانان دلیل این امر را عدم امضای کامل قرارداد بین سونی و مارول بیان می‌کنند. جایگزین مرحوم رابین ویلیامز بازیگر نقش اصلی فیلم Jumanji که در سال ۱۹۹۵ که با بازی فوق‌العاده خود نقشی جاودانه را بر جای گذاشته است، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده