نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

«جت لی» و «وین دیزل» مقابل هم در فیلم Triple X

جت لی، ستاره‌ی هنگ کنگی هنرهای رزمی به عنوان یکی از بازیگران فیلم Triple X معرفی شد. او در این فیلم نقش شخصیت مقابل (دشمن) وین دیزل را بازی خواهد کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، لی در Triple X نقش شخصیتی به نام «ریف» را ایفا می‌کند که رییس یک گروه تبهکاری است. او دشمن «زاندر کیج» (با بازی وین دیزل) است و در طول فیلم با این شخصیت مبارزه می‌کند. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره‌ی فیلمنامه‌ی Triple X منتشر نشده‌ است به همین دلیل نمی‌دانیم که لی شخصیت منفی اصلی فیلم است یا خیر.

جت لی به خاطر نقش‌آفرینی‌های متعددش در فیلم‌های رزمی نظیر Fist of Legend و Fong Sai Yuk و سری Once Upon a Time in China شناخته می‌شود. اولین حضور او در یک فیلم امریکایی مربوط به سال ۱۹۹۸ و فیلم Lethal Weapon 4 است؛ پس از آن جت لی در تعدادی دیگر از فیلم‌های هالیوودی مثل The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor و مجموعه‌ی The Expendables به ایفای نقش پرداخت. لی آخرین بار در فیلم The Expendables 3 (سال ۲۰۱۴) روی پرده‌ی سینماها دیده شد.

اخیرا حضور سه بازیگر زن در فیلم Triple X تایید شده بود: نینا دوبروف (بازیگر سریال Vampire Diaries)، روبی رز (بازیگر سریال Orange Is the New Black) و دیپیکا پادوکن (ستاره‌ی بالیوود). همچنین ساموئل ال جکسون بار دیگر نقش «مامور گیبونز» را در Triple X بازی می‌کند و کونور مک‌گرگور که قبلا تصویرش را روی جلد بازی EA Sports UFC 2 دیده‌ایم نیز اولین حضورش در سینما را با این فیلم تجربه خواهد کرد.

به احتمال فراوان Triple X در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده