نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

از لوگوی فیلم Wonder Woman رونمایی شد

فیلم Wonder Woman سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد اما تبلیغات آن از همین حالا آغاز شده است. استودیو‌ی دی‌سی و شرکت برادران وارنر به عنوان ناشر فیلم، از لوگوی رسمی فیلم و حساب رسمی توییتر آن رونمایی کردند.

طرفداران کمیک‌های واندر وومن می‌توانند نفس راحتی بکشند، چون لوگوی فیلم بسیار شبیه به علامت این ابرقهرمان در صفحات کتاب‌های کمیک است. تنها یک نگرانی وجود دارد و آن این است که گَل گَدوت در نقش واندر وومن چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

Wonder Woman movie Logo

زمانی که نام او برای ایفای این نقش در فیلم Batman v Superman اعلام شد، بسیاری از طرفداران از این تصمیم راضی نبودند. بیشترین نگرانی‌های در رابطه با فیزیک بدنی او و مهارت‌های محدود بازیگری‌اش بود. گل گدوت قبل از اینکه نامش با ایفای نقش در سری فیلم‌های Fast and Furious سر زبان‌ها بیافتد، به عنوان یک مدل فعالیت می‌کرد.

به هر حال حدود دو ماه دیگر با اکران Batman v Superman همه‌ی توجه‌ها به سمت او جلب خواهد شد و عملکردش مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در جدیدتری تریلر منتشر شده از فیلم، توانستیم گوشه‌هایی از نقش‌آفرینی او را در کنار بن افلک و هنری کاویل ببینم. اما برای قضاوت صحیح‌تر باید تا تماشای خود فیلم صبر کنیم.

فیلم  بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت و فیلم اختصاصی Wonder Woman اولین حضور این ابرقهرمان محبوب بر روی پرده‌ی سینما به شمار می‌رود. از واندر وومن تا به حال تنها یک سریال تلویزیونی در دهه‌ی ۷۰ میلادی ساخته شده که لیندا کارتر نقش اصلی را بر عهده داشت.

قبل از انتشار لوگوی فیلم، شرکت برادران وارنر اولین تصویر از گل گدوت در نقش واندر وومن را در فیلم اختصاصی‌اش منتشر کرده بودند. همچنین با توجه به عکس‌های منتشر شده از صحنه‌ی فیلم‌برداری، به نظر می‌رسد وقایع فیلم در زمان جنگ جهانی اول اتفاق خواهد افتاد. در خبر دیگری هم مطلع شدیم که نیکول کیدمن در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Wonder Woman است.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده