نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

پوسترهای فوق العاده زیبای فیلم Suicide Squad منتشر شدند

دیوید آیر، کارگردان فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad)، امروز در حساب رسمی توییتر خود، از پوسترهای فوق‌العاده زیبای این فیلم مورد انتظار رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش، اعلام شده بود که دومین تریلر فیلم جوخه انتحاری، در تاریخ ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) پخش خواهد شد. دیوید آیر، کارگردان فیلم، دیروز در حساب رسمی توییتر خود، ضمن یادآوری این نکته به طرفداران، از پوسترهای فوق‌العاده زیبای فیلم نیز رونمایی کرد. در مجموع ۱۰ پوستر فوق‌العاده زیبا با سبک هنری خاص برای این فیلم طراحی شده است که در گالری زیر،‌ می‌توانید این ۱۰ پوستر را مشاهد کنید:

تریلر جدید فیلم Suicide Squad، فردا و در حین برنامه DC Films Presents: Dawn of the Justice League از شبکه سی‌دبلیو پخش خواهد شد.

به نظر می‌رسد طراحی پوستر برای فیلم‌ها با سبک و سیاق هنری خاص بسیار رواج پیدا کرده و طراحان این آثار هنری، بیشتر سعی دارند که پوسترها را با حال و هوایی خاص طراحی کنند. چندی پیش نیز چند پوستر جدید از فیلم Star Wars: The Force Awakens منتشر شده بود که آنها نیز دارای سبک هنری خاصی بودند.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش مشخص شد که بتمن با بازی بن افلک نیز در این فیلم حضور کوتاهی خواهد داشت. همچنین تام هاردی، که ابتدا قرار بود در این فیلم به ایفای نقش بپردازد اما به دلیل بازی در فیلم The Revenant، نتواست در جوخه انتحاری بازی کند، از این اتفاق ابراز ناراحتی کرده بود.

فیلم جوخه انتحاری که قرار است در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) اکران شود، داستان مجرمان مخوفی را روایت می‌کند که همگی‌ محکوم به حبس ابد هستند. حال برای اینکه تخفیفی در مجازات آنها حاصل شود، دولت تصمیم گرفته که آنها را در قالب یک تیم به تعدادی ماموریت فوق‌العاده مرگبار بفرستد. در صورت موفقیت در این عملیات مرگبار، آنها شاهد تخفیف در مجازات خود خواهند شد.

از بازیگران فیلم می‌توان به ویل اسمیت در نقش ددشات، مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، جرد لتو در نقش جوکر، جی کورتنی در نقش بومرنگ و جوئل کینمن در نقش کلنل ریک فلگ اشاره کرد.

نظر شما درباره پوسترهای جدید فیلم چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده