نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

صحبت های بازیگر نقش راس در سریال FRIENDS درباره اتحاد دوباره بازیگران سریال

چندی پیش خبری اعلام شد مبنی بر اینکه تمام بازیگران سریال بسیار محبوب F.R.I.E.N.D.S، در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) در برنامه مخصوصی دوباره دور هم جمع می‌شوند. دیوید شویمر، بازیگر نقش راس در این سریال، صحبت‌هایی در این‌باره کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در روز چهارشنبه هفته گذشته در جریان مراسم انجمن منتقدین تلویزیون، رئیس شبکه ان‌بی‌سی، اعلام کرد که در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) سال جاری، شش هنرپیشه اصلی سریال F.R.I.E.N.D.S برای بزرگداشت جیمز باروز، کارگردان معروف تلویوزیون، دوباره برای اجرای یک برنامه مخصوص در این شبکه با هم متحد خواهند شد. دیوید شویمر، بازیگر نقش راس در این سریال، در جریان پنل سریال The People v, O.J. Simpson: American Crime Story که محصول شبکه اف‌ایکس است و در آن نقشی بر عهده دارد، حرف‌هایی زده که با توجه به آنها می‌توانید انتظارات خود را برای این برنامه مخصوص تنظیم کنید:

راستش را بخواهید، من واقعا نمی‌دانم که ما باید چه کاری انجام دهیم. من دقیقا همان روز به محل شبکه می‌روم و در روز پخش به برنامه می‌توانم خودم را به آنجا برسانم.

این برنامه مخصوص، به دلیل بزرگداشت جیمز باروز که اخیرا هزارمین برنامه خود را برای تلویزیون ساخته است، برگزار می‌شود. در زمان اعلام این خبر، سران شبکه اعلام کردند که آنها نهایت تلاش خود را می‌کنند که تمام بازیگران سریال را در کنار هم جمع کنند اما اولین نفری که به صورت رسمی حضور نیافتن خود را در برنامه اعلام کرد، متیو پری،‌ بازیگر نقش چندلر بود. وی در زمان پخش برنامه، در لندن حضور دارد و برای یک تئاتر در حال تمرین است. شویمر در ادمه گفت:

شین هیز، به من گفت که قرار است همگی ما برروی صحنه برویم و درباره جیم صحبت کنیم و از زحمات وی تشکر کنیم. من واقعا دوست دارم که در مراسمی که به افتخار او برگزار می‌شود حضور داشته باشم چون این مرد، ۴۰ - ۵۰ سال است  که زندگی خود را وقف ساخت برنامه‌های تلویزیونی برای لذت بردن مردم آمریکا کرده است. به همین دلیل، مراسمی برای بزرگداشت وی واقعا مهم و دوست داشتنی است زیرا خیلی از افراد عاشق او هستند و بسیاری از هنرپیشه‌ها، زندگی حرفه‌ای خود را مدیون او هستند.

در انتها شویمر اضافه کرد که او از این مسئله که بازیگران سریال‌های دیگری همچون Cheers و Will & Grace در این برنامه شرکت می‌کنند، هیجان‌زده است و همچنین گفت که برای متیو پری و تئاترش آرزوی موفقیت می‌کند.

نظر شما درباره صحبت‌های شویمر و این اتحاد دوباره چیست؟

منبع: Mashable


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده