// جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

تهیه‌کننده باسابقه هالیوود به ریاست بخش رسانه‌ای اکتیویژن بلیزارد منصوب شد

بر طبق اخبار منتشر شده استیسی شر، تهیه‌کننده فیلم Hateful Eight، جدیدترین ساخته کوئنتین تارانتینو، به مقام ریاست بخش تولید محتواهای سریالی و سینمایی کمپانی اکتیویژن بلیزارد منصوب شده است. با زومجی همراه باشید.

استیسی شر از تهیه‌کنندگان با سابقه هالیوود و نامزد دو جایزه اسکار اخیرا به ریاست بخش رسانه‌ای کمپانی اکتیویژن بلیزارد منصوب شده است که پس از تاسیس در نوامبر ۲۰۱۵، وظیفه ساخت فیلم و سریال براساس محصولات بلیزارد و اکتیویژن را به عهده دارد. نیک وان دیک، از مدیران اجرایی سابق دیزنی نیز با سمتی مشابه در کنار شر حضور دارد.

Activision Blizzard Studios_Sher_vanDyk (1) استیسی شر و نیک وان دیک

شر یکی از باتجربه‌ترین تهیه‌کنندگان دنیای سینما بوده و تهیه‌کنندگی فیلم‌های زیادی از جمله Pulp Fiction، Django Unchained، Garden State، A Walk Among the Tombstones،Along Came Polly، Erin Brockovich، Gattaca و Reality Bites را در کارنامه دارد. همچنین وی تهیه‌کنندگی سریال‌هایی چون Reno 911 را به عهده داشته است. بابی کوتیک، مدیرعامل اجرایی اکتیویژن بلیزارد، در مورد همکاری شر با این کمپانی می‌گوید:

استیسی یکی از استعدادهای نادر است که دو دهه را به ساخت سریال ها و فیلم‌های موفق اختصاص داده است. به دلیل امکان همکاری با بهترین و با استعداد‌ترین افراد حوزه سرگرمی و تعهد وی نسبت به بهره‌گیری از خلاقیت، استیسی  بهترین گزینه برای کمپانی اکتیویژن بلیزارد است.

استودیو رسانه‌ای اکتیویژن پروژه‌های متعددی را در دستور کار دارد. اولین پروژه این استودیو سریال تلویزیونی اقتباسی از اثر Skylanders با نام Skylanders Academy است. اریک راجر نویسنده سریال‌های Futurama، Lie to Me، NYPD Blue و Brickleberry نویسندگی این سریال انیمیشنی  را بر عهده دارد. علاوه بر سریال آکادمی اسکای‌لندرز، استودیو اکتیویژن بلیزارد ساخت سری فیلم‌های اقتباسی Call of Duty را آغاز خواهد کرد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده