نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۰

صحبت های بن افلک درباره حضورش در فیلم Suicide Squad

در حالیکه تقریبا ۷ ماه تا اکران فیلم جوخه انتحاری (Suicide Squad) باقی‌مانده است، امروز دیوید آیر، کارگردان فیلم، و بن افلک، بازیگر جدید نقش بتمن در دنیای دی‌سی، صحبت‌هایی درباره این فیلم انجام داده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هرچه بیشتر به زمان اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن نزدیک‌تر می‌شویم، کمپین بازاریابی فیلم نیز به صورت جدی‌تری پیش می‌رود اما این دلیل نمی‌شود که کمپانی برادران وارنر از فیلم جوخه انتحاری، یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های اقتباسی از کمیک سال‌های اخیر سینما، غافل شوند. علاوه بر عکس جدیدی که به تازگی از فیلم منتشر شده و ما می‌توانیم ضدقهرمان‌های این فیلم را در تصویر جدیدی مشاهده کنیم، دیوید آیر که وظیفه کارگردانی فیلم را بر عهده دارد، امروز در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت یو اس ای تودی داشت، درباره دلایلی که باعث می‌شود این فیلم با دیگر فیلم‌های این ژانر فرق کند، توضیحاتی ارائه کرد:

ما همیشه نیاز به شخصیت‌های خوب داریم که کارهای خوب انجام دهند. اما در نهایت، شخصیت‌های خوب خسته کننده و حوصله سربر هستند. آنها همیشه کار درست را انجام می‌دهند. وقتی شما که دارید با شخصیت‌های منفی کار می‌کنید، خیلی راحت‌تر می‌توانید تماشاگران را غافلگیر کنید و همه چیز را بر خلاف انتظارات آنها پیش ببرید.

تصویر جدید فیلم جوخه انتحاری

همه ما می‌دانیم که قرار است بن افلک در نقش بتمن،‌ در این فیلم حضور کوتاهی داشته باشد. آیر در این‌باره چنین گفت:

ما کاری کردیم که او مجبور شود مبارزه کند. او در نقش بتمن فوق‌العاده است و شما این مسئله را حس خواهید کرد. او هم کارهای بسیار بدی در این دنیا انجام می‌دهد.

خود بن افلک هم درباره حضورش در فیلم جوخه انتحاری صحبت‌هایی کرده است. وی گفته که حضور در این فیلم مانند این می‌ماند که بتمن یک «پسر خاله باحال» داشته باشد. در ادامه نیز وی درباره تفاوت‌های خودش با شمایل‌های پیشین بتمن در دنیای سینما توضیحاتی داد:

او فردی است که در طول زندگی‌اش سختی‌های زیادی کشیده و تجارب ناراحت کننده زیادی داشته است و از خود این سوال را می‌پرسد که اصلا چرا این کارها را انجام می‌دهد. او در حقیقت دچار «بحران وجودی» شده است. شخصیت بتمن همیشه در یک لباس مخصوص و بعضی اوقات سوار ماشین است و همیشه اسلحه‌های زیادی به همراه دارد اما از طرف دیگر، بروس وین هیچ‌کدام از این موارد را ندارد. او یک انسان است که فقط یک لباس عادی بر تن دارد.

ما می‌توانیم امیدوار باشیم که در تریلر دومی از فیم جوخه انتحاری که قرار است در ماه جاری پخش شود، نگاه کامل‌تری به بتمن در این فیلم بیندازیم. در این حین می‌توانید عکس جدیدی که از وی منتشر شده، در زیر مشاهده کنید:

New batman Picture

فیلم جوخه انتحاری که قرار است در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) اکران شود، داستان مجرمان مخوفی را روایت می‌کند که همگی‌ محکوم به حبس ابد هستند. حال برای اینکه تخفیفی در مجازات آنها حاصل شود، دولت تصمیم گرفته که آنها را در قالب یک تیم به تعدادی ماموریت فوق‌العاده مرگبار بفرستد. در صورت موفقیت در این عملیات مرگبار، آنها شاهد تخفیف در مجازات خود خواهند شد.

از بازیگران فیلم می‌توان به ویل اسمیت در نقش ددشات، مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، جرد لتو در نقش جوکر، جی کورتنی در نقش بومرنگ و جوئل کینمن در نقش کلنل ریک فلگ اشاره کرد.

نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا جوخه انتحاری می‌تواند به عنوان متفاوت‌ترین فیلمی که بر اساس کتاب‌های کمیک ساخته شده، به موفقیت دست پیدا کند؟

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده