نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

ساخت فیلم Pacific Rim 2 به طور کلی لغو شد

بنا به اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد پس از کش و قوس‌های فراوان، کار ساخت فیلم حاشیه‌ اقیانوس آرام ۲ (Pacific Rim 2) به طور کلی توسط استودیو سازنده‌اش لغو شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مدتی است که اخبار ضد و نقیضی در رابطه با قسمت دوم فیلم حاشیه اقیانوس آرام که قرار بود توسط دل‌تورو ساخته شود، به گوش می‌رسد. چندی پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پروژه تا مرز لغو شدن پیش رفته است و حتی از جدول زمانبندی اکران نیز برداشه شد، اما کمی بعد دل‌تورو شخصا به طرفداران اعلام کرد که این فیلم ساخته خواهد شد.

در آخرین اخبار مربوط به فیلم، امروز وب‌سایت هالیوود ریپورتر گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه کار ساخت این اثر به طور کلی لغو شده است. کمپانی یونیورسال که وظیفه انتشار فیلم را بر عهده داشت، تاریخ اکران آن را ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) اعلام کرده بود اما اواخر تابستان فیلم به صورت رسمی از جدول اکران این کمپانی خارج شد.

در آن زمان، یونیورسال اعلام کرده بود که دلیل کار آنها این است که به تیم ساخت فیلم فرصت بدهند تا بتوانند تجربه فوق‌العاده‌ای مانند قسمت اول برای طرفداران به ارمغان بیاورند.

همچنین به نظر می‌رسد در حال حاضر دل‌تورو سرگرم مذاکره برای به دست گرفتن کارگردانی بازسازی فیلم علمی - تخیلی ماجرایی Fantastic Voyage است که نسخه اصلی آن در سال ۱۹۶۶ ساخته شد. بازسازی فیلم توسط کمپانی سرگرمی‌های لایتس‌روم (کمپانی متعلق به جیمز کامرون) صورت می‌گیرد. این دو پیش از این نیز سابقه هم‌کاری در ساخت بازسازی فیلم  At the Mountains of Madness را با هم داشتند که آن پروژه هم به دلیل مشکلات مالی لغو شد.

نظر شما درباره لغو شدن ساخت دنباله فیلم حاشیه اقیانوس آرام چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده