نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

ریدلی اسکات در حال مذاکره برای ساخت فیلم سینمایی زندانی

به نظر می‌رسد بالاخره کمپانی یونیورسال برای اقتباس سینمایی از روی سریال زندانی (The Prisoner)، کارگردان خود را پیدا کرده است و به احتمال بسیار زیاد ریدلی اسکات کارگردانی این اقتباس را بر عهده بگیرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با استناد به اخبار منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، ریدلی اسکات، کارگردان کهنه‌کار هالیوود، در حال طی کردن مراحل اولیه مذاکرات برای به دست گرفتن کارگردانی اقتباس سینمایی از روی سریال تلویزیونی زندانی است که در دهه ۶۰ از تلویزیون انگلستان پخش می‌شد.

پروژه ساخت فیلم سینمایی زندانی، مدت‌ها است که در کمپانی یونیورسال آغاز شده است و حتی چند پیش‌نویس از فیلم‌نامه آن نیز نوشته شده است. آخرین این فیلم‌نامه‌ها، توسط ویلیام موناهان، نویسنده فیلم سینمایی مرحوم (The Departed) نوشته شده است.

فیلم زندانی، داستان یک مامور سابق دولتی به نام مامور شش (Agent Six) را روایت می‌کند که پس از استعفا دادن از شغلش، خود را در یک دهکده در حالی که زندانی شده، پیدا می‌کند. وی در این شرایط هم باید برای آزادی تلاش کند و هم باید با افرادی مبارزه کند که به دنبال به دست آوردن اطلاعات وی هستند.

در حال حاضر ریدلی اسکات در حال کار برروی فیلم بیگانه:‌ پیمان‌ (Alien: Covenant) است که فیلم‌برداری‌اش در سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. آخرین فیلم اسکات نیز فیلم مریخی (The Martian) با نقش‌آفرینی مت دیمون بود که می‌توانید معرفی آن را در زومجی به قلم شاهین رستم‌خوانی بخوانید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده