نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

شبکه AMC فعلا قصد تمام کردن سریال The Walking Dead را ندارد

مدیران شبکه ای‌ام‌سی، مصاحبه‌ای با سایت والچر انجام داده‌اند و طی آن اعلام کرده‌اند که فعلا تمایلی به تمام کردن سریال The Walking Dead ندارند و حتی ممکن است سراغ نسخه‌های فرعی دیگری هم از آن بروند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

چارلی کولیه، مدیر شبکه ای‌ام‌سی و جو استیلرمن، مدیر برنامه‌ریزی این شبکه، در مصاحبه‌ای با سایت والچر توضیحاتی در مورد آینده سریال «مردگان متحرک» ارائه کرده‌اند. استیلرمن در بخش اول صحبت‌هایش گفت:

پاسخ این سوال که سریال مردگان متحرک تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، دقیقا رابطه مستقیمی با کمیک‌های مردگان متحرک دارد. کمیک‌ها فعلا به لطف رابرت کِرکمن به خوبی نوشته می‌شوند و داستان جذابی هم دارند. کِرکمن اعتقاد دارد که اگر چنین اتفاقای (رستاخیز زامبی‌ها) در دنیای واقعی رخ می‌داد، انسان‌ها برای مدت زمان طولانی با آن درگیر می‌شدند. به همین دلیل هم ما فعلا قصد داریم این داستان طولانی را دنبال کنیم.

پس از این صحبت‌ها، کولیه سراغ سریال Fear the Walking Dead رفت و اعلام کرد که این مجموعه به هیچ وجه یک سریال فرعی نیست:

زمانی می‌توان به یک مجموعه لقب سریال فرعی داد که داستان شخصیت‌های مجموعه اصلی را؛ ولی در محیط یا بازه زمانی متفاوتی روایت کند. در حالی که Fear the Walking Dead به هیچ وجه چنین داستانی ندارد و به نوعی ریشه‌های مردگان متحرک را با شخصیت‌های جدید روایت می‌کند. هدف ما از ساخت این مجموعه این است که کِرکمن بتواند داستان خود را در محیطی جدید و متفاوت هم روایت کند.

با استناد به صحبت‌های عوامل این شبکه، فعلا هیچ مجموعه فرعی یا مرتبطی با سری مردگان متحرک در دست ساخت نیست. با این حال شبکه ای‌ام‌سی، در صورتی که کرکمن ایده جالبی برای مجموعه‌های دیگر داشته باشد، به طور قطع از آن‌ها استقبال می‌کند و ممکن است در آینده شاهد مجموعه‌های دیگری هم باشیم که به سری مردگان متحرک بی‌ارتباط نباشند.

در حال حاضر فصل ششم سریال The Walking Dead در حال پخش است که البته فعلا پس از پخش اپیزود هشتم به تعطیلات نیم فصل رفته و اپیزود نهم آن در تاریخ ۲۵ بهمن ۹۴ پخش خواهد شد. همچنین فیلمبرداری فصل دوم Fear the Walking Dead هم چندی پیش در یکی از شهرهای ایالت مکزیک آغاز شده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده