نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

پوستر فصل دوم سریال Better Call Saul منتشر شد

پخش فصل دوم سریال بسیار موفق «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul) از ماه آینده آغاز خواهد شد و به همین دلیل شبکه ای‌ام‌سی که وظیفه پخش آن را را بر عهده دارد،‌ امروز از پوستر فصل دوم سریال رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

سال گذشته بود که پخش فصل اول سریال بهتره با ساول تماس بگیری از شبکه ای‌ام‌سی آغاز شد. این سریال که یک سریال فرعی بر اساس مجموعه افسارگسیختگی (Breaking Bad) است، توانست نظر مثبت منتقدین و طرفداران سریال برکینگ بد را به خود جلب کند. این سریال، داستان ریشه‌های ساول گودمن، وکیل معروف و محبوب مجموعه افسارگسیختگی را تعریف می‌کند.

پوستر فصل دوم سریال ‌Better Call Saul

ماه آینده مصادف است با آغاز پخش فصل دوم Better Call Saul و به همین علت شبکه ای‌ام‌سی امروز از پوستر رسمی فصل دوم این سریال رونمایی کرد. با توجه به این پوستر، به نظر می‌رسد جیمی مک‌گیل / ساول گودمن (با بازی فوق‌العاده باب اودنکرک)، در این فصل باید برای موفقیت سربالایی مشکلی را طی کند.

مقاله مرتبط

فصل دوم این سریال از ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) کار پخش خود را آغاز می‌کند و دوباره ما را درگیر ماجراهای این وکیل جاه‌طلب می‌کند. نظر شما درباره این پوستر و به صورت کلی این سریال چیست؟ آیا شما از طرفداران این سریال هستید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده