نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تونی جا و جِت لی در قسمت جدید فیلم Triple X

تا کنون دو قسمت از فیلم Triple X به روی پرده رفته است و طبق تازه‌ترین اخبار از قسمت سوم و جدید این فیلم، بازیگران مطرحی همچون تونی جا، جِت لی و دیپیکا پادوکُنه (ستاره‌ی هندی) به هنرپیشگان این فیلم پیوستند تا قسمت جدید Triple X حسابی پر‌ستاره شود. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

پیش از این در تابستان ون دیزل اعلام کرده بود که قسمت جدید فیلم تریپل ایکس به نام "بازگشت زندر کیج" مراحل پیش تولید خود را می‌گذراند و پس از شروع زمان فیلم‌برداری در دوهفته پیش هم وی از بازگشت ساموئل اِل جکسون در نقش آگوستوس گیبنز، مامور NSA، و اضافه شدن کانر مک‌گرگور، قهرمان سبک وزن مسابقات UFC، به قسمت جدید خبر داد.

اما در جدید‌ترین اخبار منتشر شده از این فیلم، سایت TwitchFilm از پیوستن سوپر استار‌‌های دنیای اکشن و مبارزه یعنی تونی جا و جت لی به همراه دیپیکا پادوکُنه (بازیگر ستاره زن هندی) به این فیلم خبر داده است.

از جمله عوامل سازنده ی Triple X: The Return of Xander Cage می‌توان به مایکل فریس و جان برِنکاتو نویسندگان فیلم Terminator Salvation اشاره کرد که فیلنامه‌ی قسمت سوم را نگاشته‌اند و جدیدترین ویرایش‌ها را بر روی آن انجام داده‌اند. مغز متفکر فیلم‌های سریع و خشن، یعنی نیل موریتز، هم قرار است تهیه کننده‌گی این فیلم را عهده‌دار باشد و کارگردان این فیلم هم کسی نیست جز دی جی کاروسو (کارگردان فیلم‌های چشم عقاب و من شماره چهار هستم).

شخصیت اصلی این فیلم زندر کیج (با بازی ون دیزل) است. پس از اکران قسمت اول در سال ۲۰۰۲، قسمت دومی هم از این فیلم با نام Triple X: State of the Union اکران شد که داستان یک مامور دیگر از سازمان تریپل ایکس به نام داریوس استون (با بازی آیس کیوب) را تعریف می‌کرد. ولی هرگز نتوانست موفقیت قسمت اول را در گیشه بدست بیاورد. اکنون پس از شایعات چند ساله درباره‌ی ساخت قسمت جدید Triple X، خود ون دیزل با گروهی از سوپر استارهای دیگر بازگشته‌اند تا موفقیت قسمت اول فیلم را تکرار کنند.

منبع: ComingSoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده