نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

اولین تصویر رسمی از مت دیمون در فیلم Bourne 5

چندی پیش بود که فرانک مارشال، تهیه کننده فیلم بورن ۵، عکسی از سر صحنه فیلم‌برداری منتشر کرده بود. امروز وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی اولین تصویر رسمی از مت دیمون در نقش جیسون بورن را در قسمت پنجم فیلم منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

۱۲ سال از آخرین فیلمی از مجموعه بورن که مت دیمون در آن ایفای نقش کرده می‌گذرد و قسمت پنجم فیلم باز هم با حضور او در نقش جیسون بورن و کارگردانی پل گرین‌گراس در دست ساخت است. امروز وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی،‌ اولین تصویر رسمی را از دیمون در نقش جیسون بورن در فیلم Bourne 5 منتشر کرده است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

اولین تصویر رسمی از مت دیمون در فیلم Bourne 5

تا به حال اطلاعات چندانی از فیلم منتشر نشده است و داستان فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تنها اطلاعاتی که از داستان فیلم داریم این است که اتفاقات آن در مکان‌های مخلتفی از یونان تا لاس‌وگاس به وقوع می‌پیوندد. همچنین دیمون درباره داستان فیلم گفته که داستان قسمت پنجم، ۱۲ سال پس از اولتیماتوم بورن (Bourne Ultimatum) جریان دارد و در دنیایی می‌گذرد که جنگ مجازی، فروپاشی مالی، آزادی‌های مدنی و رکود اقتصادی داغ‌ترین بحث‌های روز هستند.

نکته جالب درباره فیلم Bourne 5 این است که هم گرین‌گراس و هم دیمون در انتهای فیلم اولتیماتوم بورن قسم خورده بودند که کار آنها با این مجموعه به پایان رسیده است و همین مساله صبر کردن برای قسمت پنجم را بیش از پیش سخت می‌کند.

از دیگر اطالاعاتی که فیلم در دسترس است، می‌دانیم که آرون کراس (شخصیت اصلی‌ در فیلم چهارم بورن) که نقشش توسط جرمی رنر ایفا می‌شد، در قسمت پنجم فیلم حضور ندارد. جولیا استایلز هم برای ایفای نقش نیکی پارسونز، مامور سابق سیا، به این مجموعه باز خواهد گشت. همچنین ایفای نقش شخصیت منفی‌ فیلم بر عهده وینسنت کسل است و الیشیا ویکندر و تامی لی‌ جونز نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

علاوه بر مارشال، از دیگر تهیه کنندگان فیلم می‌توان به جفری وینر، گرین‌گراس، دیمون و گرگ گودمن اشاره کرد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم،‌ چندی پیش دیمون اعلام کرده بود که باید منتظر صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزی در این قسمت از فیلم باشید.

قسمت جدید فیلم بورن  برای اکران در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۶ (۸ مرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره قسمت پنجم بورن چیست؟

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده