// جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

دی کاپریو در نقش اسپایدرمن؛ اتفاقی که هرگز رخ نداد!

لئوناردو دی‌کاپریو در مصاحبه‌ای با مجله معتبر امپایر از مذاکرات ۲۰ سال پیش خود با جیمز کامرون بر سر ایفای نقش اسپایدرمن صحبت کرده است. با زومجی و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

در سال ۲۰۰۲ قراربود جمیز کامرون کارگردانی فیلم اسپایدرمن را برعهده بگیرد و قصد داشت پیتر پارک (اسپایدرمن) را با لئوناردو دی‌کاپریو  روی پرده نقره‌ای سینماها ببرد اما این اتفاق نیفتاد و استودیوی مارول مردعنکبوتی خود را با کارگردانی سام ریمی تولید و به نمایش درآورد. لئوناردو دی‌کاپریو در مصاحبه‌ای که اخیرا با امپایر داشته، اعلام کرده که ظاهرا تصمیم جمیز کامرون برای ساخت این فیلم جدی بوده و فیلم‌نامه‌ای هم تهیه شده بوده. وی معتقد است که فاصله‌اش تا ظاهر شدن در نقش پیتر پارکر خیلی زیاد نبوده و صحبت‌هایی مبنی بر حضور آرنولد شوارتزنگر در نقش اووتو اکتاویوس هم به گوش می‌رسیده.

اما در نهایت توبی مگوایر در نقش مرد عنکبوتی ظاهر شد و به‌طور حتم اسپایدرمنی که در آن سال به نمایش عموم درآمد، می‌توانست با کارگردانی کامرون و بازی دی‌کاپریو اثری کاملا متفاوت و خاص‌تر باشد. از نظر بسیاری منتقدان سینما، دی‌کاپریو بازیگری فوق تواناست و از عهده هر نقشی، هر چه‌قدر دشوار و سخت، به خوبی بر‌می‌آید و می‌تواند روزی در نقش یک ابر قهرمان دنیای کمیک‌ها هم ظاهر شود.

نظر شما چیست؟ آیا دی‌کاپریو می تواند ابرقهرمان خوبی باشد؟ بین دی‌سی و مارول، کدامیک برای انتخاب او دست به‌کار خواهند شد؟

منبع : comicbookmovie.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده