نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

رونمایی پیکسار از شخصیت‌ های جدید انیمیشن Finding Dory

کمپانی انیمیشن‌سازی پیکسار، امروز از دو شخصیت جدید که برای اولین بار در انیمیشن در جستجوی دوری (Finding Dory) حضور پیدا خواهند کرد، رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی پیکسار در حال ساخت انیمیشن جدیدی به نام در جستجوی دوری است. داستان این انیمیشن، ۶ ماه پس از اتفاقات انیمیشن در جستجوی نیمو اتفاق می‌افتد و در آن دوری (که صداپیشگی‌اش برعهده الن دجنرس است) راهی سفری می‌شود تا اطلاعاتی از گذشته خود به دست بیاورد. امروز این کمپانی، از دو شخصیت جدید که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند، رونمایی کرد. این دو شخصیت، یک نهنگ بلوگا به نام  بیلی (با صداپیشگی تای برل) و یک کوسه / نهنگ به نام دستینی (با صداپیشگی کیتلین اولسون) نام دارند که به دوری در سفرش کمک می‌کنند.

ذستنی و بیلی شخصیت‌های جدید در جستجوی دوری

با اینکه تا به حال اطلاعات بسیار کمی از نقش این دو شخصیت در فیلم منتشر شده، اما بنا به گزارش وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، این دو شخصیت در کمک کردن به دوری برای پیدا کردن والدینش کمک زیادی خواهند کرد. برل در مصاحبه‌ای که با این وب‌سایت داشت، درباره این دو شخصیت این‌گونه توضیح داد:

شخصیت من کنترل زیادی روی قابلیت‌های خود ندارد و دستینی نیز از مشکل عدم توانایی در شنا کردن در مسیر مستقیم رنج می‌برد.

پیکسار همیشه در انیمیشن‌های خود، پیغام عمیق‌تری به تماشاگران می‌دهد. مهم‌ترین پیغام انیمیشن در جستجوی دوری،‌ این است که شخصیت‌های انیمیشن می‌خواهند که به خود و توانایی‌هایشان اعتقاد پیدا کنند و سعی دارند که بر مشکلات مختلف غلبه کنند و به کسی که به کمک نیاز دارد، یاری برسانند.

با اینکه این دو شخصیت جدید کاملا از دو گونه مختلف هستند،‌ اما در فیلم مانند افراد یک خانواده با هم به صورت مداوم جر و بحث می‌کنند. اولسون در این‌باره می‌گوید:

شخصیت‌های ما کاملا برروی اعصاب همدیگر راه می‌روند! من دوست دارم که فکر کنم که یک کوسه هستم اما بیلی من را یک نهنگ صدا می‌زند و من هم حالت فیزیکی سر او را مسخره می‌کنم! چون سر او خیلی بزرگ است!

انیمیشن در جستجوی دوری برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۶ ( ۲۸ خرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده