نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

ساخت یک آهنگ برای فیلم Angry Birds توسط خواننده معروف

وب‌سایت اینترتینمت ویکلی امروز اعلام کرد که بلیک شلتون، خواننده معروف کانتری و مجری برنامه محبوب تلویزیونی صدا (The Voice)، علاوه بر ساخت یک آهنگ برای فیلم انگری بردز (Angry Birds)، در این فیلم به صداپیشگی خواهد پرداخت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی امروز اعلام کرد که بلیک شلتون،‌ خواننده و آهنگ‌ساز معروف سبک کانتری، در فیلم جدید پرندگان خشمگین،‌ صداپیشگی یکی از خوک‌ها را بر عهده دارد و وی همچنین برای فیلم یک آهنگ نوشته و ساخته است. خود شلتون در این‌باره گفت:

من توانایی این را دارم که درباره شخص خودم و زندگی‌ام شعر بگویم و آهنگ بسازم اما تجربه زیادی در مورد ساختن آهنگ برای خوک‌هایی که توسط یک سری پرنده از تیرکمان رها شده، مورد اصابت قرار می‌گیرند، ندارم!

شلتون در این انیمیشن نقش ارل، خوکی که عاشق سبک کانتری است، را بازی می‌کند. وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی همچنین اولین عکس از این خوک را منتشر کرده که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

شخصیت بلیک شلتون در فیلم Angry Birds

هیچ اطلاعات دیگری از این آهنگ ساخته شده توسط شلتون منتشر نشده است اما شلتون درباره تجربه خودش در فیلم اینگونه توضیح می‌دهد:

عوامل فیلم به من می‌گفتند که ما بیشتر حس و حال کانتری را در فیلم می‌خواهیم. در مقاطعی من فکر می‌کردم که در حال صداپیشگی برای Dukes of Hazzard هستم!

همچنین وی در ادامه گفت که پیش از اینکه برای ایفای نقش در این فیلم قرارداد امضا کند، یکی از طرفداران سرسخت بازی بوده است.

فیلم‌نامه انیمشین انگری بردز توسط جان ویتی نوشته شده است که در کارنامه خودش نویسندگی سریال The Simpsons دیده می‌شود. این فیلم اولین تجربه روویو، سازنده بازی در زمینه ساخت یک انیمیشن بلند بر اساس این بازی محبوب است. پیش از این فیلم بلند، روویو یک سریال با نام Angry Birds Toons ساخته بود که تا به حال بیش از ۳ میلیارد بازدید داشته است.

کمپانی سونی پیکچرز ایمیج‌ورکز که یک کمپانی انیمیشن‌سازی و جلوه‌های ویژه است، وظیفه ساخت فیلم را بر عهده دارد و سونی پیکچرز وظیفه انتشار فیلم را در سرتاسر دنیا بر عهده دارد. کارگردانان فیلم فرگال رایلی و کلی کیتیس هستند و فیلم برای اکران در تاریخ ۲۰ می ۲۰۱۶ (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است. در ادامه نیز می‌توانید لیست کامل صداپیشگان فیلم را مشاهده کنید:

شخصیت‌های اصلی:

شخصیت‌های فرعی:

نظر شما درباره این انیمیشن چیست؟ آیا روویو می‌تواند با انتشار این انیمیشن بلند، به موفقیت دست پیدا کند؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده