// سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۷

سریال Game of Thrones بیشترین بیننده غیرقانونی در سال ۲۰۱۵ را داشته است

بر طبق اخبار منتشر شده، سریال پربیننده و محبوب Game of Thrones، نسبت به دیگر برنامه‌های نمایشی، بیشترین تعداد مشاهده غیرقانونی و دانلود را به خود اختصاص داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بر طبق گزارش وب‌سایت تورنت‌فریک، سریال بازی تاج و تخت در سراسر جهان در حدود ۱۴.۴ میلیون بار دانلود شده است. این رقم تقریبا دو برابر رکورد ثبت شده این سریال در سال گذشته است. سال گذشته تعداد دانلود این سریال توسط مردم سراسر دنیا به رقم ۸ میلیون بار خلاصه می‌شد. با این‌حال تعداد بیننده‌های غیرقانونی بر روی بییندگان پخش رسمی سریال تاثیر نداشته است. بر طبق جدیدترین رتبه‌بندی شبکه اچ‌بی‌او، قسمت آخر فصل پنجم این سریال در حدود ۸.۱۱ میلیون نفر بیننده داشته،‌که این رقم بیشتر از قسمت آخر فصل چهارم بوده است.

در ادامه گزارش، تورنت‌فریک رتبه‌های بعدی در لیست بیشترین بیننده غیرقانونی را نیز اعلام کرده است. سریال The Walking Dead با ۶.۹ میلیون دانلود رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. تعداد دانلود این سریال در حدود نصف بیننده‌های پخش رسمی سریال با رقم ۱۵.۷ میلیون بیننده است. در رتبه‌های بعدی The Big Bang Theory با ۴.۴ میلیون دانلود و Mr. Robot با ۳.۵ میلیون دانلود قرار دارند. همچنین سریال‌های The FlashArrow، Vikings، Supergirl، The Blacklist و Suits نیز در این لیست حضور دارند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده