نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

انیمیشن ایموجی ها سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد

سونی تاریخ اکران رسمی دو انیمیشن این کمپانی را رسما اعلام کرد که نام انیمیشن جالب ایموجی‌ها هم به چشم می‌خورد. در ادامه با تاریخ اکران The Emoji Movie و انیمیشن Spider-Man با زومجی همراه باشید.

کمپانی سونی به تازگی به شکل رسمی تاریخ اکران دو انیمیشن خود را اعلام کرد. بر اساس گزارش سایت کامینگ سون، انیمیشن جالب و مورد انتظار The Emoji Movie در تاریخ ۲۰ مرداد ۹۶ به روی پرده‌ی سینما‌ها خواهد رفت. با وجود اینکه هنوز اطلاعات زیادی از این انیمیشن در دست نیست، اما جالب است بدانید که سونی نزدیک به یک میلیون دلار را در رقابت با کمپانی‌های برادران وارنر و پارامونت برای تصاحب حق امتیاز این ایموجی‌های دوست داشتنی هزینه کرد که نشان از علاقه‌ی این کمپانی برای ساخت چنین انیمیشنی دارد.

آنتونی لئوندیس، کارگردان و یکی از نویسندگان این انیمیشن در مصاحبه‌های گوناگون عنوان کرده که این انیمیشن، همانطور که از اسمش پیدا است، بر اساس این شخصیت‌های کوچک ساخته می‌شود، اما اینکه این ایموجی‌ها در این انیمیشن چه شکلی خواند بود هنوز مشخص نیست.

سونی همچنین تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man به تهیه کنندگی فیل لُرد و کریستوفر میلر را پنج ماه عقب کشید و اعلام کرد که این انیمیشن را به جای ماه جولای، در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۹۷) اکران عمومی خواهد کرد. این زوج که آن‌ها را بیشتر به خاطر کار بر روی فیلم لگوها (The Lego Movie) و 21 Jump Street می‌شناسیم، نویسنده و تهیه کننده‌ی این انیمیشن هستند ولی آن را کارگردانی نخواهند کرد. این دو همچنین با دنباله‌ی فرعی فیلم جنگ ستارگان از شخصیت Han Solo (یکی از شخصیت های مشهور این فیلم) که قرار است در ماه می ۲۰۱۸ اکران شود همکاری خواهند کرد.

همچنین اقتباس جدیدی از انیمیشن معروف Peter Rabbit هم طبق اعلام سونی در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده