نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

فیلم Terminator 2 سال آینده و به صورت سه‎ بعدی دوباره اکران خواهد شد

سال آینده بیست و پنجمین سالگرد اکران فیلم Terminator 2: Judgment Day است و به همین دلیل هم جیمز کامرون قصد دارد تا با همکاری دی‌ام‌جی اینترتینمنت، دوباره و به صورت سه‌بعدی فیلم را بر روی پرده‌های سینما اکران کند. با زومجی همراه باشید.

قسمت دوم از سری فیلم‌های ترمیناتور که با نام T2 نیز شناخته می‌شود، بدون شک موفق‌ترین فیلم این سری محسوب می‌شود. این فیلم در تاریخ ۳ جولای ۱۹۹۱ (۱۳ تیر ۱۳۷۰) اکران شد و بازیگرانی مثل آرنولد شوارتزنگر، لیندا همیلتون و رابرت پاتریک در آن ایفای نقش کردند. سال آینده بیست و پنجمین سالگرد نمایش فیلم است و به همین دلیل استودیو دی‌ام‌جی اینترتینمنت قصد دارد تا یک نسخه دیجیتالی از نابودگر ۲:‌ روز داوری  را به صورت سه‌بعدی اکران مجدد کند.

البته فعلا تاریخ دقیقی برای اکران مجدد این فیلم اعلام نشده است، ولی با توجه به این که این نسخه برای جشن گرفتن سالگرد اکران نسخه اولیه نمایش داده خواهد شد، می‌توان انتظار اکران آن را در تابستان ۲۰۱۶ داشت. همچنین فعلا مشخص نیست که این فیلم فقط به مدت یک روز نمایش داده خواهد شد یا این‌که همانند یک فیلم تازه اکران برای مدت زمان معینی در سینما‌ها پخش خواهد شد.

به هر حال اکران مجدد این فیلم فرصتی برای طرفدارن جوان سری ترمیناتور است که در زمان اکران اولیه فیلم شانس تماشای آن را بر روی پرده سینما نداشتند.

نظرات خود را در مورد اکران مجدد فیلم Terminator 2: Judgment Day با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده