نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

ساخت مجموعه‌ای از پیش در آمد‌ها برای سری Hunger Games

با اینکه با اکران قسمت دوم فیلم بازی‌های گرسنگی - پرنده مقلد (The Hunger Games - Mockingjay Part 2) به نظر می‌رسید کار این مجموعه به پایان رسیده است، اما سودده بودن سری باعث شده که لاینزگیت به فکر ساخت پیش‌درآمدهایی بر اساس آن‌ باشد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مجموعه فیلم «بازی‌های گرسنگی» (The Hunger Games) را شاید بتوان یکی‌ از سودده‌ترین مجموعه فیلم‌های چند سال اخیر برشمرد. ماه گذشته پارت دوم قسمت سوم فیلم بر روی سینماها اکران شد و تا زمان نوشتن این خبر و در حالیکه اکران آن‌ هنوز ادامه دارد، موفق شده به فروشی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند. موفقیت عظیم مجموعه Hunger Games باعث شده که شایعاتی با این مضمون که سران استودیو لاینزگیت به فکر ساختن پیش درآمد‌ها و دنباله‌هایی بر اساس این مجموعه هستند، قوت بگیرد. علاوه بر این، چندی پیش، جاش هاچرسن در جریان نمایشگاه کامیک-کان سن‌دیگو حرف‌هایی‌ درباره آینده این سری و احتمال ساخته شدن فیلم‌های بیشتری بر اساس سری Hunger Games زده بود که حرف‌های وی شایعات منتشر شده را قوت بخشید.

اخیرا و بنا به گزارش وب‌سایت هالیوود ریپورتر، مایکل برنز، نایب رئیس کمپانی لاینزگیت با مقایسه کردن این مجموعه با سری هری پاتر ضمن تایید کردن شایعات اعلام کرد سری هانگر گیمز حالا حالاها ادامه خواهد داشت.

با توجه به سخنان برنز و این واقعیت که کتاب‌هایی‌ که فیلم از روی آن‌ ساخته شده، به اتمام رسیده‌اند، هر فیلم دیگری که از این مجموعه ساخته شود، باید داستان‌های جدیدی را تعریف کند که تا به حال گفته نشده‌اند. برنز در ادامه مصاحبه خود با هالیوود ریپورتر گفت که دلیل خاص بودن فیلم‌های اول مجموعه، وجود میدان‌های مسابقه در آن بود و اگر آنها بخواهند پیش‌درآمدی برای این مجموعه بسازند، قطعا تمرکز خود را برروی مسابقات خواهند گذاشت:

تنها چیزی که دوست‌دارن این مجموعه، در فیلم‌های اخیر دلشان برایش تنگ شده بود، میدان مسابقه Hunger Games بود که فقط در دو فیلم اول این مجموعه وجود داشت. اگر ما بخواهیم پیش‌درآمدی برای این فیلم بسازیم، مطمئن باشید که میدان مسابقه در آن‌ حضور پررنگی‌ خواهد داشت.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا لاینزگیت فقط به قصد رسیدن به سود بیشتر می‌خواهد فیلم‌های جدیدی بر اساس این سری بسازد یا شما فکر می‌کنید آنها ایده و داستان جالبی‌ برای پیش‎درآمد‌هایی‌ بر مبنای مجموعه Hunger Games دارند؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده