// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

احتمال حضور جوکر در سریال Arrow

به تازگی خبرهایی مبنی بر احتمال اضافه شدن شخصیت جوکر به مجموعه Arrow به گوش می‌رسد. در همین راستا  اِستِفِن اَمِل بازیگر نقش  آلیور کویین یا همان Arrow نظرات خود را با سایت ComicBook.com در میان گذاشته است. با زومجی و جزیئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

 اِستِفِن اَمِل هنرپیشه نقش گرین ارو چندی پیش در مصاحبه‌ای با  وب‌سایت کامیک‌بوک نظرات خود را در مورد آینده احتمالی این سریال بیان کرده که در آن اشاره‌ای به برخی شخصیت‌های دنیای دی سی همچون بتمن و جوکر نیز داشته است. اَمِل معتقد است که بتمن، جوکر و سوپرمن، همگی می‌توانند به داستان‌های این مجموعه اضافه شوند، درست همان‌طور که شاهد حضور فلش در برخی قسمت‌ها و همکاری و دوستی تیم فلش با دوستان ارو هستیم. او همچنین معتقد است که همه چیز به دی‌سی و کمپانی برادران وارنر و تصمیمات آن‌ها در مورد آینده دنیای ابر قهرمانان خود، مربوط می‌شود.

بر خلاف دی‌سی که در آوردن شخصیت‌های محبوب خود به دنیای سریال‌های تلویزیونی و سینما بسیار آرام ومحتاط عمل می‌کند، رقیب پر و پا قرص و همیشگی آن‌ها مارول، با سرعت بالا در این زمینه تلاش می‌کند و با سیاستی جالب و فراگیر، مشغول ساخت ارتباطی محکم بین شخصیت سریال‌ها با فیلم‌های سینمایی ابر قهرمانان خود است.

بدون شک و تردید دیدن بتمن درکنار دیگر ابرقهرمانان همچون فلش در قالب سریال‌های تلویزیونی، برای اکثر طرفداران دنیای پر هیاهوی دی‌سی بسیار جذاب است. باید منتظر بمانیم و ببینیم تصمیم دی‌سی برای آینده ابرقهرمانانش چه خواهد بود؟

نظر شما چیست؟ دوست دارید جوکر، بتمن، سوپرمن و دیگر قهرمانان محبوب دی‌سی وارد دنیای مجموعه های تلویزیونی شوند؟

منبع : GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده