نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

رئیس پیکسار: استیو جابز با دیدن فیلم Steve Jobs وحشت زده می شد

بنا به گفته اد کت‌مول، رئیس پیکسار و استودیوهای انیمیشن‌سازی دیزنی، استیو جابز با دیدن فیلم Steve Jobs که توسط دنی‌ بویل ساخته شده و ۳ بخش از زندگی رئیس فقید اپل را نشان می‌دهد، وحشت‌زده می‌شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اد کت‌مول، رئیس پیکسار در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت هالیوود ریپورتر داشت درباره فیلم استیو جابز، ساخته دنی‌ بویل گفت:
من فکر می‌کنم اگر خود استیو جابز این فیلم را می‌دید، وحشت‌زده می‌شد. آنها نمی‌توانند این داستان را تعریف کنند زیرا داستان تعریف شده به طور کلی‌ غلط است. استیو در زمان حیاتش، یک قوس را طی‌ کرد. زمانی‌ بود که رفتار او با انسان‌های دیگر اصلا خوب نبود و هنگامی که من برای اولین بار او را دیدم و با او کار کردم، استیو اینگونه بود.

تریلر فیلم استیو جابز

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

وی در ادامه توضیح داد که چرا تغییرات و رشد جابز به عنوان یک انسان، داستانی است که نمی‌توان آن را به یک فیلم تبدیل کرد:
مردم به بخش دراماتیک زندگی‌ او نگاه می‌کنند و درباره آن‌ فیلم می‌سازند و این داستان اصلی‌ نیست. این بخش تازه آغاز یک داستان جالب و پیچیده است. استیو به یک انسان دلسوز تبدیل شده بود و همه ما زمانی‌ که کتاب زندگینامه او توسط والتر ایزاکسون در حال نوشته شدن بود، این مساله را دیدیم. هیچکس زمانی‌ که او زنده بود، قرار نبود که او را روانکاوی کند. به نظر من جنبه‌ اصلی‌ زندگی‌ او که تغییراتش به عنوان یک انسان بود در فیلم وجود ندارد و این داستان اصلی‌ است.
فیلم استیو جابز دومین فیلمی است که بر اساس زندگی‌ رئیس فقید شرکت اپل ساخته شده است و مایکل فاسبندر ایفای نقش جابر را بر عهده دارد و فیلمنامه فیلم توسط آرون سورکین نوشته شده است. این فیلم چندی پیش اکران شد و بر خلاف نقد‌های بسیار مثبتی که دریافت کرد، نتوانست در گیشه به موفقیت زیادی دست پیدا کند. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده